Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism
Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ TQM як основа системи управління якістю готельно-ресторанного підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-12) Стригуль, Лариса Станіславівна; Булгаков, СвятославЗагальне Управління Якістю (Total Quality Management - TQM) – це принципово новий підхід до управління будь-якою організацією націленою на якість, заснований на участі всіх її членів (персоналу усіх підрозділів) і спрямований на досягнення довготривалого успіху, шляхом задоволення вимог споживача і вигоди, як для членів організації так і суспільства в цілому.Документ Сутність діджиталізаціїї в індустрії туризму(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-12) Стригуль, Лариса Станіславівна; Ніколаєва, ОлександраУ сучасному ринковому середовищі процес діджиталізації є одним із ключових рушіїв економічного зростання для бізнесу та суспільства в цілому. Зміни у зовнішньому середовищі, такі як технологічні трансформації, вдосконалення інформаційних процесів та поява нових споживчих потреб, стимулюють розвиток діджиталізації в усьому світі. Диджиталізація — це процес перетворення та впровадження цифрових технологій, щоб оптимізувати діяльність та автоматизувати бізнес-процеси, покращити комунікацію зі споживачами та підвищити ефективність господарської діяльності. Інформатизоване суспільство створює нові вимоги та можливості для життя та роботи людини. Люди, які працюють в готельно-ресторанному бізнесі, повинні бути в курсі останніх технологічних тенденцій, оскільки в цій галузі дуже багато конкурентів. Це означає, що ті, хто не може адаптуватися, швидко відстають від готельних і туристичних компаній, які швидко впроваджують нові ідеї та підходиДокумент STEM-тури в системі студентського туризму(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чайка, Тетяна Юріївна; Машнєва, К. С.Документ Development of an extruded system with enhanced content of alpha-linolenic polyunsaturated fatty acid(Technology center PC, 2024) Bochkarev, Sergiy; Chaika, Tetiana; Stankevych, Serhii; Zabrodina, Inna; Balandina, Iryna; Obolentseva, Larysa; Сheremska, Tetiana; Bakirov, Myushfik; Kolontaievskyi, Oleg; Voronov, RomanThe object of the study is the dependence of the technological indicators of the extruded system with an increased ALA content on the composition of the raw materials. The problem of the study is the need to increase the oxidative stability of the lipid component of extrudates, preserve their nutritional value and improve technological characteristics (in particular, porosity). An extruded system with an increased content of alpha-linolenic polyunsaturated fatty acid (ALA) based on a mixture of barley groats and flax seeds has been developed. The influence of flaxseed content on the technological parameters of model extruded systems, in particular porosity and oxidative stability of the lipid component, was studied. It was found that the rational content of flax seeds in the extrusion mixture is 7.0 %, providing the necessary porosity (80 %) and the induction period of accelerated oxidation at a temperature of 80 °C (10 hours). The proposed technological approach makes it possible to increase the shelf life of products while preserving nutritional value. The developed extruded system is promising for further implementation in the food industry, which will contribute to expanding the range of extruded products and increasing their market competitiveness. The effect of antioxidants – ascorbic and ferulic acids on the oxidative stability of lipids of the extruded system was studied: the content of ascorbic acid – 0.06...0.09 %, the content of ferulic acid – 0.10...0.15 %. The lipid component of the extruded system of the developed composition demonstrates a high level of oxidative stability (oxidation induction period – up to 22 hours). The obtained results indicate the possibility of using extruded systems with an increased ALA content to create specialized products with extended shelf life and reduced raw material costs.Документ Branch, industry, ecosystem: the interrelationship of concepts as applied to tourism(Bookmundo, 2024) Chaika, TatianaThe structuring and ordering of scientific knowledge, among other things, inevitably pursues applied goals related to better understanding and facilitating the management of the phenomena or processes under consideration. From this point of view, we approach in this study the problem of interrelation between such concepts as the tourist branch, the tourism industry, the tourism and hospitality ecosystem.Документ Main capabilities and directions of activity of IT-aggregators of tourism products(International Center of Scientific Research, 2024) Chaika, TatianaДокумент Сучасні підходи до нематеріальної мотивації як чинник залучення та утримання персоналу (в рамках цілей сталого розвитку)(Державний біотехнологічний університет, 2024) Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Рожко, А. О.Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна АндріївнаНавчальна дисципліна «Організація готельного господарства» спрямована на оволодіння основними поняттями, принципами, процесами і технологіями організації діяльності закладів готельного господарства. В ході вивчення дисципліни студенти дізнаються про історію становлення та розвитку готельного господарства в Україні та світі, види та типи засобів розміщення, нормативно-правові засади організації їх діяльності, архітектурно-планувальні рішення, функціональну організацію приміщень житлової і нежитлової групи, організацію і технологію роботи структурних підрозділів закладів готельного господарства тощо. Метою освітнього компонента «Організація готельного господарства» є оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками в сфері організації обслуговування споживачів та діяльності закладів готельного господарства.Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаСамостійна робота з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» спрямована на поглиблення знань студентів у галузі сучасних технологій, які застосовуються у виробництві продуктів харчування та організації обслуговування в індустрії гостинності. Включає в себе вивчення інноваційних технологій приготування страв, таких як молекулярна кухня, використання роботизованих систем для приготування та обслуговування, впровадження 3D-друку продуктів харчування, аналіз технологій автоматизації на виробництві та в сфері обслуговування, вивчення екологічних інновацій, зокрема, дослідження впливу технологій на екологію та стале виробництво, включаючи використання екологічних матеріалів для пакування, енергоефективного обладнання та зниження харчових відходів; цифровізація обслуговування споживачів, впровадження мобільних додатків для замовлення їжі, використання штучного інтелекту для аналізу поведінки споживачів і персоналізації обслуговування, а також застосування технологій віртуальної (VR) та доповненої реальності (AR) для створення інтерактивних меню та віртуальних турів ресторанами або готелями; інновації в логістиці та ланцюгу постачання в т.ч. аналіз нових методів транспортування, зберігання продуктів та управління запасами для забезпечення свіжості та якості продукції з використанням цифрових платформ та "розумних" систем відстеження, розробку нових концепцій обслуговування, нових форматів ресторанів і готелів та інноваційних методів обслуговування споживачів. Метою самостійної роботи є не лише теоретичне освоєння інноваційних технологій, але й практичне їх застосування для розвитку навичок критичного мислення, аналізу нових трендів та впровадження нововведень у реальні бізнес-процеси.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна АндріївнаНавчальна дисципліна «Організація готельного господарства» спрямована на оволодіння основними поняттями, принципами, процесами і технологіями організації діяльності закладів готельного господарства. В ході вивчення дисципліни студенти дізнаються про історію становлення та розвитку готельного господарства в Україні та світі, види та типи засобів розміщення, нормативно-правові засади організації їх діяльності, архітектурно-планувальні рішення, функціональну організацію приміщень житлової і нежитлової групи, організацію і технологію роботи структурних підрозділів закладів готельного господарства тощо. Метою освітнього компонента «Організація готельного господарства» є оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками в сфері організації обслуговування споживачів та діяльності закладів готельного господарства.