Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 3433
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні підходи до нематеріальної мотивації як чинник залучення та утримання персоналу (в рамках цілей сталого розвитку)
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна; Рожко, А. О.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна
    Навчальна дисципліна «Організація готельного господарства» спрямована на оволодіння основними поняттями, принципами, процесами і технологіями організації діяльності закладів готельного господарства. В ході вивчення дисципліни студенти дізнаються про історію становлення та розвитку готельного господарства в Україні та світі, види та типи засобів розміщення, нормативно-правові засади організації їх діяльності, архітектурно-планувальні рішення, функціональну організацію приміщень житлової і нежитлової групи, організацію і технологію роботи структурних підрозділів закладів готельного господарства тощо. Метою освітнього компонента «Організація готельного господарства» є оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками в сфері організації обслуговування споживачів та діяльності закладів готельного господарства.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Самостійна робота з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» спрямована на поглиблення знань студентів у галузі сучасних технологій, які застосовуються у виробництві продуктів харчування та організації обслуговування в індустрії гостинності. Включає в себе вивчення інноваційних технологій приготування страв, таких як молекулярна кухня, використання роботизованих систем для приготування та обслуговування, впровадження 3D-друку продуктів харчування, аналіз технологій автоматизації на виробництві та в сфері обслуговування, вивчення екологічних інновацій, зокрема, дослідження впливу технологій на екологію та стале виробництво, включаючи використання екологічних матеріалів для пакування, енергоефективного обладнання та зниження харчових відходів; цифровізація обслуговування споживачів, впровадження мобільних додатків для замовлення їжі, використання штучного інтелекту для аналізу поведінки споживачів і персоналізації обслуговування, а також застосування технологій віртуальної (VR) та доповненої реальності (AR) для створення інтерактивних меню та віртуальних турів ресторанами або готелями; інновації в логістиці та ланцюгу постачання в т.ч. аналіз нових методів транспортування, зберігання продуктів та управління запасами для забезпечення свіжості та якості продукції з використанням цифрових платформ та "розумних" систем відстеження, розробку нових концепцій обслуговування, нових форматів ресторанів і готелів та інноваційних методів обслуговування споживачів. Метою самостійної роботи є не лише теоретичне освоєння інноваційних технологій, але й практичне їх застосування для розвитку навичок критичного мислення, аналізу нових трендів та впровадження нововведень у реальні бізнес-процеси.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна
    Навчальна дисципліна «Організація готельного господарства» спрямована на оволодіння основними поняттями, принципами, процесами і технологіями організації діяльності закладів готельного господарства. В ході вивчення дисципліни студенти дізнаються про історію становлення та розвитку готельного господарства в Україні та світі, види та типи засобів розміщення, нормативно-правові засади організації їх діяльності, архітектурно-планувальні рішення, функціональну організацію приміщень житлової і нежитлової групи, організацію і технологію роботи структурних підрозділів закладів готельного господарства тощо. Метою освітнього компонента «Організація готельного господарства» є оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками в сфері організації обслуговування споживачів та діяльності закладів готельного господарства.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Виконання практичних робіт з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» є важливим етапом навчання, який дозволяє студентам закріпити теоретичні знання, застосовувати отримані знання на практиці, що сприяє глибшому розумінню нових технологій у виробництві та обслуговуванні; розвинути професійні навички, необхідні для сучасної індустрії; оволодіти сучасними інструментами та технологіями, ознайомитися з інноваційними рішеннями, програмами та технологіями, що активно використовуються у виробництві та сфері обслуговування споживачів; формувати критичне мислення та творчий підхід, дозволяє шукати нестандартні рішення для вдосконалення процесів обслуговування та виробництва; підвищити конкурентоспроможність, дозволяє студентам бути затребуваними на ринку праці, оскільки багато сучасних підприємств шукають фахівців, що вміють працювати з новими технологіями та розуміють сучасні тренди у виробництві та обслуговуванні. Студенти навчаються приймати рішення, розвивають критичне мислення та творчий підхід. Метою виконання практичних робіт є: закріплення теоретичних знань матеріалу, отриманого на лекціях, ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями, розвиток практичних навичок, формування компетентностей для вирішення практичних завдань, підвищення рівня конкурентоспроможності студентів, розвиток творчого підходу та підприємницьких здібностей.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з навчальної дисципліни "Організація готельного господарства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна
    Сучасні вимоги до підвищення якості підготовки фахівців у сфері туризму і рекреації потребують активізації учбово-пізнавальної діяльності студентів, які спонукають їх до активної розумової й практичної діяльності в процесі оволодіння загальними і спеціальними (фаховими, предметними) компетенціями. Важливу роль у вирішенні цього завдання відіграє курсове проєктування, яке сприяє закріпленню і поглибленню теоретичних знань, розвитку професійних навичок, творчого мислення та ініціативи, самостійності, організованості та відповідальності. Курсовий проєкт – це індивідуальне науково-дослідне завдання, яке є творчим або репродуктивним вирішенням конкретних завдань щодо об’єктів практичної або наукової діяльності фахівця, що виконуються студентом самостійно під керівництвом викладача на основі знань та умінь, набутих під час вивчення дисципліни «Організація готельного господарства».
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання (контрольної роботи) з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Виконання індивідуального завдання з дисципліни «Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів» має кілька важливих переваг: розвиток практичних навичок, застосування теоретичних знань в реальних умовах, ознайомлення з новітніми технологіями, розвиток креативності та інноваційного мислення, підготовка до підприємницької діяльності, формування аналітичних навичок. Індивідуальні завдання стимулюють самостійність студентів та відповідальність за власне навчання за рахунок самостійного збору і аналізу інформації, розробляти рішення та представляти свої результати. Сучасний готельно-ресторанний бізнес дуже конкурентноспроможний, і випускникам цієї галузі важливо мати практичні навички та знання, які вони можуть застосувати в реальному житті. Виконання індивідуального завдання допомагає студентам набути цих навичок і стати більш привабливими для роботодавців, допомагає поглибити свої знання та розвинути навички управління, підготовлює їх до успішної кар'єри в цій галузі.
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
    Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів – це дисципліна, що спрямована на вивчення сучасних інноваційних технологій, які застосовуються у виробництві продукції та обслуговуванні споживачів у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Курс охоплює такі аспекти, як автоматизація процесів, впровадження новітнього обладнання, використання IT-рішень для підвищення ефективності та якості обслуговування клієнтів. Особливу увагу приділяється трендам у галузі гастрономії, екологічним стандартам, а також питанням сталого розвитку та інноваційного підходу до обслуговування гостей. Студенти отримають знання про технології, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності закладів готельно-ресторанної індустрії, зокрема у питаннях цифровізації, автоматизації та впровадження нових сервісів. Мета та цілі дисципліни – формування компетентностей у майбутніх фахівців з системних знань щодо технологій створення товарів та послуг, розуміння особливостей функціювання підприємств, організацій, установ, необхідних для набуття навичок самостійної роботи щодо прийняття управлінських рішень або надавання консультаційних послуг для визначення напрямків інноваційного розвитку підприємств та організацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Навчально-методичні матеріали для поточного, проміжного й підсумкового контролю з дисципліни "Інноваційні технології виробництва продукції та обслуговування споживачів"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина Вікторівна; Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
  • Ескіз
    Документ
    Фактори конкурентоспроможності підприємства готельного господарства
    (НТУ "Дніпровська політехніка", 2023) Якименко, Михайло Олександрович