Вісник № 01. Актуальні проблеми розвитку українського суспільства

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56369

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Ед'ютейнмент як спосіб підвищення мотивації студентів у вивченні іноземниї мови
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Бац, Анастасія Сергіївна
    З огляду на суперечливі погляди на ед’ютейнмент, було розглянуто перспективність сучасної освітньої методики, зроблено теоретичне та практичне обґрунтування думок, значну увагу приділено особливостям цільової аудиторії Generation Z, на підвищення мотивації якої й націлено впровадження ед’ютейнменту в освітній процес. Однією з ключових особливостей Generation Z є природність їх існування у цифровому просторі, зануреність у світ гаджетів, залежність від інтернету, кліпове мислення, нездатність довго зосереджувати увагу на одному об’єкті, фрагментарність та непослідовність отриманих знань. Існуючу проблему неуспіху в навчанні представників Generation Z за рахунок підвищення мотивації здатна вирішити сучасна освітня система ед’ютейнмент. Сутність гібридного терміна ед’ютейнмент (education + entertainment) полягає у системному поєднанні навчання і розваг. Розважальність такої освіти полягає в цікавості і виразності форми, в такій освіті навчальний компонент включено в розважальний модус презентованої інформації. Метою такої освіти є отримання як знань, так й естетичного задоволення. Ед’ютейнмент є динамічним, гнучким, практичним, доступним, сприяє задоволенню інформаційно-пізнавальних потреб здобувачів освіти. Ед’ютейнмент став об’єктом вивчення численних дослідників і приводом для дискусій щодо доцільності розважального компонента в освітньому процесі. Однак сучасна практика показує ефективність основних положень ед’ютейнменту, до інструментів якого належать ігрові, комунікативні, творчі, комп’ютерні (інформативні) технології, технології проблемного навчання та інші. Виходячи з мети роботи – з’ясування ефективності впровадження ед’ютейнменту в освітній процес задля підвищення мотивації Generation Z - проаналізовано вимоги до педагога, який працює в системі та за принципами ед’ютейнмент, необхідні для цього освітні умови, досвід втілення ед’ютейнменту на практиці. Таким чином, опанування освітньої системи ед’ютейнмент демонструє численні переваги порівняно з традиційними підходами до навчання Generation Z.