Вісник № 20
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5929
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Формування стратегії науково-технічного розвитку на рівні організації(НТУ "ХПІ", 2013) Літвиненко, Марія Владиславна; Кравцов, А. О.У статті висвітлюється процес формування науково-технічної стратегії розвитку підприємства, з урахуванням існуючого потенціалу підприємства, його стратегічних цілей та сучасних умов господарювання. Розроблено пропозиції щодо більш ефективного оновлення технічної бази виробництва шляхом лізингу.Публікація Стратегія управління потенціалом підприємства як складова його стратегічного набору(НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Людмила Сергіївна; Донець, Н. М.; Сіренко, М. О.Досліджено структуру стратегічного набору підприємства, проведено логіко-змістовне моделювання складових економічного потенціалу підприємства.Публікація Цілі та засоби реалізації маркетингового аудиту(НТУ "ХПІ", 2013) Кучіна, Світлана Едуардівна; Частій, Дар'я ВладиславівнаУ статті розглянуто мету та засоби маркетингового аудиту, виявлено основні характеристики маркетингового аудиту - всеосяжність, систематичність, незалежність, періодичність. Запропоновано приблизний формат проведення комплексного маркетингового аудиту на підприємстві.