Вісник № 20

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5929

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Формування стратегії науково-технічного розвитку на рівні організації
    (НТУ "ХПІ", 2013) Літвиненко, Марія Владиславна; Кравцов, А. О.
    У статті висвітлюється процес формування науково-технічної стратегії розвитку підприємства, з урахуванням існуючого потенціалу підприємства, його стратегічних цілей та сучасних умов господарювання. Розроблено пропозиції щодо більш ефективного оновлення технічної бази виробництва шляхом лізингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія управління потенціалом підприємства як складова його стратегічного набору
    (НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Людмила Сергіївна; Донець, Н. М.; Сіренко, М. О.
    Досліджено структуру стратегічного набору підприємства, проведено логіко-змістовне моделювання складових економічного потенціалу підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Цілі та засоби реалізації маркетингового аудиту
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кучіна, Світлана Едуардівна; Частій, Дар'я Владиславівна
    У статті розглянуто мету та засоби маркетингового аудиту, виявлено основні характеристики маркетингового аудиту - всеосяжність, систематичність, незалежність, періодичність. Запропоновано приблизний формат проведення комплексного маркетингового аудиту на підприємстві.