Кафедра "Електричні апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ea

Кафедра "Електричні апарати" була створена в 1931 році при Харківському електротехнічному інституті. Засновником, організатором і першим завідувачем кафедри був видатний фахівець в галузі електротехніки професор Вашура Борис Федорович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", веде підготовку фахівців що мають глибокі знання з електромеханіки та різнобічні знання в області комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук; 5 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання роботи коаксиально-лінійного синхронного вібратора з магнітним підвісом
    (НТУ "ХПІ", 2008) Голенков, Геннадій Михайлович; Пархоменко, Дмитро Ігорович; Макогон, Сергій Андрійович; Бондар, Роман Петрович; Богаєнко, Микола Володимирович; Попков, Володимир Сергійович
    Моделюється робота коаксиально-лінійного синхронного вібратора з магнітним підвісом. Отримано електромеханічні параметри та характеристики вібратора для закону регулювання U/f=const. Розрахунок потокозчеплення виконується на основі розв’язку задачі розподілу електромагнітного поля в активній зоні вібратора та магнітного підвісу.
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання роботи індукційного лінійного двигуна у якості збуджувача коливань
    (НТУ "ХПІ", 2006) Голенков, Геннадій Михайлович; Бондар, Роман Петрович; Макогон, Сергій Андрійович; Богаєнко, Микола Володимирович; Попков, Володимир Сергійович
    Розглянуті питання, пов'язані із застосуванням різних варіантів обмоток для вібраторів з індукційним лінійним двигуном. Представлено математичну модель з визначення намагнічуючих сил, що розвиваються двигуном при різних типах обмоток, і подано рекомендації щодо їх використання.