Кафедра "Електричні апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ea

Кафедра "Електричні апарати" була створена в 1931 році при Харківському електротехнічному інституті. Засновником, організатором і першим завідувачем кафедри був видатний фахівець в галузі електротехніки професор Вашура Борис Федорович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", веде підготовку фахівців що мають глибокі знання з електромеханіки та різнобічні знання в області комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук; 5 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Диагностика комбинированных дефектов ротора асинхронного двигателя индукционным методом
    (НТУ "ХПИ", 2013) Васьковский, Юрий Николаевич; Коваленко, Михаил Анатольевич
    Предложена методология диагностики комбинированных дефектов ротора асинхронного двигателя, при которых одновременно могут быть повреждены стержни, коротко замыкающие кольца и активная часть ротора. Сформулированы диагностические признаки и рекомендации по выявлению комбинированных дефектов ротора.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ механических характеристик короткозамкнутых асинхронных электродвигателей методами теории электромагнитного поля
    (НТУ "ХПИ", 2005) Папазов, Юрий Николаевич; Чувашев, Виктор Анатольевич; Васьковский, Юрий Николаевич; Гайденко, Юрий Антонович
    Сформулирована математическая модель для анализа механических характеристик короткозамкнутых асинхронных электродвигателей, основанная на расчете электромагнитного момента методом тензора натяжения электромагнитного поля. Модель учитывает влияние токов ротора с учетом эффектов вытеснения токов из массивных стержней ротора, обусловленных как эффектом вытеснения, так и эффектом движения ротора. На основе модели на конкретном примере проведены численные исследования момента, получены картины распределения индуцированных токов в стержнях.