Кафедра "Електричні апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ea

Кафедра "Електричні апарати" була створена в 1931 році при Харківському електротехнічному інституті. Засновником, організатором і першим завідувачем кафедри був видатний фахівець в галузі електротехніки професор Вашура Борис Федорович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", веде підготовку фахівців що мають глибокі знання з електромеханіки та різнобічні знання в області комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук; 5 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Направление сил, действующих на листовой ферромагнетик, в зависимости от временных характеристик при МИОМ
    (НТУ "ХПИ", 2011) Батыгин, Юрий Викторович; Гнатов, Андрей Викторович; Щиголева, Светлана Александровна
    В работе обоснован физический механизм силового воздействия импульсных магнитных полей на тонкостенные листовые заготовки из ферромагнитных проводников. Показано, что при низких рабочих частотах превалируют силы притяжения, обусловленные магнитными свойствами металла. При повышении частот сверх определенного порогового значения притяжение сменяется отталкиванием, обусловленным влиянием сил Лоренца
  • Ескіз
    Документ
    Управляемость процессом бесконтактной магнитно-импульсной рихтовки
    (НТУ "ХПИ", 2013) Гнатов, Андрей Викторович
    В статье представлены экспериментальные исследования дозируемости и управляемости процесса бесконтактной магнитно-импульсной рихтовки. Приведены иллюстрации дозируемого магнитно-импульсного воздействия на примере элемента кузовной панели автомобиля "Субару". Продемонстрировано, что процесс бесконтактной рихтовки происходит без повреждения защитного лакокрасочного покрытия панели автомобиля.