Кафедра "Електричні апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ea

Кафедра "Електричні апарати" була створена в 1931 році при Харківському електротехнічному інституті. Засновником, організатором і першим завідувачем кафедри був видатний фахівець в галузі електротехніки професор Вашура Борис Федорович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", веде підготовку фахівців що мають глибокі знання з електромеханіки та різнобічні знання в області комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук; 5 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Исследования вентильного двигателя с внутренними постоянными магнитами при двух способах соединения фаз обмотки статора
    (НТУ "ХПИ", 2010) Радимов, Игорь Николаевич; Рымша, Виталий Викторович; Гулый, Михаил Викторович; Кравченко, Петр Алексеевич
    Приведены результаты расчетных и экспериментальных исследований вентильного двигателя с внутренними постоянными магнитами. Проанализировано создание электромагнитного момента и ЭДС при схемах соединения фаз обмотки статора "звезда" и "треугольник"
  • Ескіз
    Документ
    Усовершенствованная цепно-полевая модель вентильно-реактивного двигателя
    (НТУ "ХПИ", 2010) Рымша, Виталий Викторович; Радимов, Игорь Николаевич; Гулый, Михаил Викторович; Кравченко, Петр Алексеевич
    Предложена цепно-полевая математическая модель высокой степени детализации для исследования режимов работы вентильно-реактивного двигателя, которая на каждом шаге интегрирования учитывает совместное действие всех фаз двигателя на распределение магнитного поля и позволяет повысить точность расчета электромагнитных процессов в электродвигателе.