Кафедра "Електричні апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ea

Кафедра "Електричні апарати" була створена в 1931 році при Харківському електротехнічному інституті. Засновником, організатором і першим завідувачем кафедри був видатний фахівець в галузі електротехніки професор Вашура Борис Федорович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", веде підготовку фахівців що мають глибокі знання з електромеханіки та різнобічні знання в області комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук; 5 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Гармонійний аналіз комбінованої схеми однофазного включення асинхронного електроприводу з тиристорним керуванням
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Шуруб, Юрій Вікторович; Цицюрський, Юрій Леонтійович
    Розроблено узагальнену для різних варіантів з`єднання силової частини електроприводу з тиристорним керуванням математичну модель комбінованої схеми однофазного включення асинхронного двигуна із змінною структурою силової частини та постійною ємністю фазозміщуючого конденсатора. Проведено порівняльний гармонійний аналіз струмів та моментів двигуна та визначено фактори, що впливають на енергоефективність електроприводу, при різних схемах включення силової частини.
  • Ескіз
    Документ
    Статистична оптимізація частотно регульованих асинхронних електроприводів при скалярному керуванні
    (НТУ "ХПІ", 2017) Шуруб, Юрій Вікторович
    Розроблено методику синтезу статистично оптимальних регуляторів асинхронних електроприводів з частотним скалярним керуванням, що працюють при стохастичних моментах навантаження. Визначені оптимальні структури регуляторів електроприводів такого класу в залежності від виду випадкових збурень. На прикладі моделювання роботи електроприводу дробарки зерна показано ефективність фільтрації статистично оптимальним регулятором високочастотних складових випадкових моментів навантаження та підвищення циклових показників енергоефективності електроприводу, таких як циклові ККД та коефіцієнт потужності.
  • Ескіз
    Документ
    Трифазно-однофазний асинхронний електропривод з багатоелементним ємнісним фазозмішуючим модулем
    (НТУ "ХПІ", 2011) Шуруб, Юрій Вікторович
    Запропоновано схему трифазно-однофазного асинхронного електроприводу з триелементним фазозмішуючим модулем, що дозволяє отримати симетричний режим у широкому діапазоні зміни навантаження
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження роботи трифазно-однофазних асинхронних електроприводів при стохастичних навантаженнях
    (НТУ "ХПІ", 2014) Шуруб, Юрій Вікторович
    Розроблено та досліджено систему керування трифазно-однофазного асинхронного електроприводу з регульованим фазозміщуючим модулем, що дозволяє отримати симетричний режим при випадковому характері зміни навантаження.
  • Ескіз
    Документ
    Покращення експлуатаційних властивостей трифазно-однофазних асинхронних електроприводів в пускових режимах
    (НТУ "ХПІ", 2007) Шуруб, Юрій Вікторович
    Запропоновано засіб покращення експлуатаційних властивостей трифазно-однофазних асинхронних електроприводів за рахунок використання комбінованих схем, розроблено математичну модель для аналізу динамічних процесів, що виникають в таких електроприводах внаслідок схемних перемикань.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження автономної електромеханічної системи на базі асинхронної машини в несиметричному режимі роботи
    (НТУ "ХПІ", 2009) Шуруб, Юрій Вікторович
    Проведено дослідження впливу параметрів асинхронної машини на її ступінь використання та характеристики в режимі автономного генератора при трифазному та однофазному навантаженнях та спрощеній несиметричній системі збудження.