Кафедра "Електричні апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ea

Кафедра "Електричні апарати" була створена в 1931 році при Харківському електротехнічному інституті. Засновником, організатором і першим завідувачем кафедри був видатний фахівець в галузі електротехніки професор Вашура Борис Федорович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", веде підготовку фахівців що мають глибокі знання з електромеханіки та різнобічні знання в області комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук; 5 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Advanced research of the impact of rotor bars anisotropic conductivity on starting torque of an induction motor with a die-cast copper cage
    (НТУ "ХПИ", 2006) Chuvashev, V. A.; Varenyk, Ye. A.; Papazov, Yu. A.; Chuvankov, V. Yu.; Zheleznyakov, A. V.
    The paper deals with an optimal design of an induction motor with a die-cast copper cage rotor characterized by an anisotropic layer in the upper part of the rotor bars. 1D FEM optimization of an explosion-proof induction motor with a die-cast copper rotor with overall parameters of a commercial induction motor with a die-cast aluminum rotor (180 kW, 1140 V, 1500 rpm) is made with the help of numeric computations. In the paper, the design features and experimental results are given. It is shown that induction motors with a special "starting" layer placed in the upper part the diecast copper rotor bar have maximum value of starting torque for relative conductivity factors ranging from 0.3 to 0.5. The basic performance data obtained in both bench and service tests of a prototype 210kW induction motor are in close agreement with analytical data.