Кафедра "Електричні апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ea

Кафедра "Електричні апарати" була створена в 1931 році при Харківському електротехнічному інституті. Засновником, організатором і першим завідувачем кафедри був видатний фахівець в галузі електротехніки професор Вашура Борис Федорович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", веде підготовку фахівців що мають глибокі знання з електромеханіки та різнобічні знання в області комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук; 5 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Simultaneous allocation of multiple distributed generation and capacitors in radial network using genetic-salp swarm algorithm
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Djabali, Chabane; Bouktir, Tarek
    In recent years, the problem of allocation of distributed generation and capacitors banks has received special attention from many utilities and researchers. The present paper deals with single and simultaneous placement of dispersed generation and capacitors banks in radial distribution network with different load levels: light, medium and peak using genetic-salp swarm algorithm. The developed genetic-salp swarm algorithm (GA-SSA) hybrid optimization takes the system input variables of radial distribution network to find the optimal solutions to maximize the benefits of their installation with minimum cost to minimize the active and reactive power losses and improve the voltage profile. The validation of the proposed hybrid genetic-salp swarm algorithm was carried out on IEEE 34-bus test systems and real Algerian distributed network of Djanet (far south of Algeria) with 112-bus. The numerical results endorse the ability of the proposed algorithm to achieve a better results with higher accuracy compared to the result obtained by salp swarm algorithm, genetic algorithm, particle swarm optimization and the hybrid particle swarm optimization algorithms.
  • Ескіз
    Документ
    Динаміка процесів в асинхронному двигуні з послідовно увімкненими конденсаторами
    (НТУ "ХПІ", 2015) Маляр, Василь Сафронович; Мадай, Володимир Степанович
    Розглядається проблема математичного моделювання динамічних режимів асинхронних двигунів з поздовжньо-ємнісною компенсацією реактивної потужності. В основу алгоритму розрахунку покладено математичну модель асинхронного двигуна високого рівня адекватності, в якій враховується насичення та витіснення струму.
  • Ескіз
    Документ
    Компенсація реактивної потужності в асинхронних електроприводах
    (НТУ "ХПІ", 2013) Маляр, Василь Сафронович; Добушовська, Ірина Андріївна
    Розглядається проблема розрахунку ємності косинусних конденсаторів для індивідуальної компенсації реактивної потужності в асинхроних електроприводах в усталених і пускових режимах роботи. В запропонованому алгоритмі використовується розроблена на основі теорії зображуючих векторів математична модель асинхронного двигуна високого рівня адекватності, в якій враховується як насичення магнітопроводу, так і витіснення струму в стержнях ротора.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання асинхронних режимів синхронного двигуна з конденсаторами в колі обмотки збудження
    (НТУ "ХПІ", 2012) Маляр, Василь Сафронович; Маляр, Андрій Васильович; Добушовська, Ірина Андріївна
    Розглядається проблема розрахунку асинхронних режимів синхронних двигунів з конденсаторами в обмотці збудження. Задача розв'язується як крайова для нелінійної системи диференціальних рівнянь електричної рівноваги, в яких потокозачеплення контурів обчислюються шляхом розрахунку магнітного поля двигуна на основі теорії магнітних кіл.