Кафедра "Електричні апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ea

Кафедра "Електричні апарати" була створена в 1931 році при Харківському електротехнічному інституті. Засновником, організатором і першим завідувачем кафедри був видатний фахівець в галузі електротехніки професор Вашура Борис Федорович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", веде підготовку фахівців що мають глибокі знання з електромеханіки та різнобічні знання в області комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук; 5 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання пускових режимів асинхронних двигунів з короткозамкненим ротором
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Маляр, Василь Сафронович; Гамола, Орест Євгенович; Мадай, Володимир Степанович; Васильчишин, Іванна Іванівна
    Розроблено методи і алгоритми числового аналізу пускових режимів асинхронного електроприводу, які дають змогу розраховувати статичні характеристики і перехідні процеси з урахуванням насичення магнітопроводу і явища скін-ефекту в стержнях ротора. Математичною основою розроблених алгоритмів є проекційний метод розв’язування нелінійних крайових задач, метод продовження по параметру, метод Ньютона розв’язування нелінійних систем рівнянь, числового інтегрування нелінійних систем диференціальних рівнянь. Розроблені математичні моделі дають змогу здійснювати з високою достовірністю розрахунок пускових режимів у трифазних і двофазних координатних осях, що дає змогу аналізувати не тільки симетричні, але й несиметричні режими і прогнозувати особливості функціонування системи асинхронного електроприводу в заданих технологічних умовах експлуатації.
  • Ескіз
    Документ
    Учет эффекта вытеснения тока и насыщения магнитной цепи в математической модели асинхронного двигателя
    (НТУ "ХПИ", 2014) Цодик, Игорь Абрамович; Худобин, Константин Викторович
    Описана методика синтеза математической модели асинхронного двигателя. Предлагается выполнять эксперименты в следующей последовательности. В среде AutoCAD строятся геометрические модели, после импорта которых в Comsol Multiphysics и последующей доработки под управлением Matlab производится расчет коэффициентов и зависимостей, которые используются в математической модели асинхронного двигателя.
  • Ескіз
    Документ
    Аналитическое определение установившегося температурного поля в обмотке ротора с учетом вытеснения тока в пазу асинхронного электродвигателя с короткозамкнутым ротором
    (НТУ "ХПИ", 2009) Гусаров, Алексей Андреевич; Ковалев, Евгений Борисович
    С использованием теории электромагнитного поля для плоской линейной поляризованной волны, приводятся аналитические исследования распределения температуры в обмотке ротора асинхронных электродвигателей в стационарных режимах с учетом вытеснения тока.
  • Ескіз
    Документ
    Влияние насыщения стали магнитопровода и вытеснения тока в обмотке ротора на энергетические показатели регулируемых асинхронных двигателей
    (НТУ "ХПИ", 2008) Петрушин, Виктор Сергеевич; Якимец, Андрей Миронович; Каленик, Борис Витальевич
    Определение параметров схемы замещения с учетом насыщения стали магнитопровода и вытеснения тока в обмотке ротора обеспечивает уточнение расчета энергетических показателей регулируемого асинхронного двигателя.