Кафедра "Електричні апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ea

Кафедра "Електричні апарати" була створена в 1931 році при Харківському електротехнічному інституті. Засновником, організатором і першим завідувачем кафедри був видатний фахівець в галузі електротехніки професор Вашура Борис Федорович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", веде підготовку фахівців що мають глибокі знання з електромеханіки та різнобічні знання в області комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук; 5 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 28
  • Ескіз
    Документ
    Декомпозиція задачі проектування асинхронних двигунів з індукційним регулятором в колі ротора
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2004) Головань, Василь Іванович; Головань, Іван Васильович
    Здійснюється формування ітератиивної процедури декомпозиції задачі проектування асинхронних двигунів з індукційним регулятором в колі ротора. Це приводить до побудови ієрархічної структури рівней взаємодії системи аналізу поставлених математичних задач синтезу рішення зворотніх задач та задач багатокритеріальної оптимізації.
  • Ескіз
    Документ
    Динаміка процесів в асинхронному двигуні з послідовно увімкненими конденсаторами
    (НТУ "ХПІ", 2015) Маляр, Василь Сафронович; Мадай, Володимир Степанович
    Розглядається проблема математичного моделювання динамічних режимів асинхронних двигунів з поздовжньо-ємнісною компенсацією реактивної потужності. В основу алгоритму розрахунку покладено математичну модель асинхронного двигуна високого рівня адекватності, в якій враховується насичення та витіснення струму.
  • Ескіз
    Документ
    Компенсація реактивної потужності в асинхронних електроприводах
    (НТУ "ХПІ", 2013) Маляр, Василь Сафронович; Добушовська, Ірина Андріївна
    Розглядається проблема розрахунку ємності косинусних конденсаторів для індивідуальної компенсації реактивної потужності в асинхроних електроприводах в усталених і пускових режимах роботи. В запропонованому алгоритмі використовується розроблена на основі теорії зображуючих векторів математична модель асинхронного двигуна високого рівня адекватності, в якій враховується як насичення магнітопроводу, так і витіснення струму в стержнях ротора.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення пазового розсіювання статора асинхронного двигуна з урахуванням насичення, зігзаг-розсіювання, взаємної індуктивності фаз
    (НТУ "ХПІ", 2011) Попович, Олександр Миколайович; Головань, Іван Васильович
    Показана можливість урахуванням насичення, зігзаг-розсіювання і взаємної індуктивності фаз при визначенні пазового розсіювання статора асинхронного двигуна. Проведено дослідження і формування залежностей зміни індуктивності пазового розсіювання в функції зміни кута повороту ротора та величини струму в кратності до номінального
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання динамічних навантажень із зміною схеми з'єднання фаз асинхронного двигуна "трикутник - зірка"
    (НТУ "ХПІ", 2011) Попович, Олександр Миколайович
    При моделюванні динамічних режимів зміни схеми з'єднання фаз статора за допомогою розробленої математичної моделі асинхронного двигуна досліджено можливості зменшення динамічних навантажень
  • Ескіз
    Документ
    Учет эффекта вытеснения тока и насыщения магнитной цепи в математической модели асинхронного двигателя
    (НТУ "ХПИ", 2014) Цодик, Игорь Абрамович; Худобин, Константин Викторович
    Описана методика синтеза математической модели асинхронного двигателя. Предлагается выполнять эксперименты в следующей последовательности. В среде AutoCAD строятся геометрические модели, после импорта которых в Comsol Multiphysics и последующей доработки под управлением Matlab производится расчет коэффициентов и зависимостей, которые используются в математической модели асинхронного двигателя.
  • Ескіз
    Документ
    Реверс трифазних асинхронних двигунів з шестифазними обмотками
    (НТУ "ХПІ", 2014) Лущик, В'ячеслав Данилович; Полезін, Сергій Юрійович
    Доведена можливість здійснення реверсу в трифазних асинхронних двигунах з шестифазними обмотками на статорі. Показано, що під час реверсу шестифазні обмотки зберігають всі свої заявлені переваги.
  • Ескіз
    Документ
    Математическая модель электромеханического преобразователя энергии с массивным ротором
    (НТУ "ХПИ", 2012) Плюгин, Владислав Евгеньевич
    Приведены результаты теоретических исследований, получена математическая модель электромеханического преобразователя энергии с массивным ротором в установившемся и переходном режимах работы.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимизация нагрузочных режимов регулируемого асинхронного электропривода
    (НТУ "ХПИ", 2013) Канов, Лев Николаевич
    Предложена численная процедура выбора оптимальных частоты и величины питающего синусоидального напряжения асинхронного двигателя для заданных значений скорости вращения и момента нагрузки с целью обеспечения минимальных потерь мощности.
  • Ескіз
    Документ
    Перенапруги в асинхронних двигунах з паралельно увімкненими конденсаторами
    (НТУ "ХПІ", 2010) Маляр, Василь Сафронович; Маляр, Андрій Васильович; Добушовська, Ірина
    Розглядається питання дослідження перенапруг в асинхронних двигунах, які працюють з паралельно увімкненими косинусними конденсаторами у разі вимкнення напруги живлення. Отримані часові залежності координат режиму з урахуванням насичення та витіснення струму в стержнях ротора на підставі чисельного розрахунку перехідних процесів.