Кафедра "Електричні апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ea

Кафедра "Електричні апарати" була створена в 1931 році при Харківському електротехнічному інституті. Засновником, організатором і першим завідувачем кафедри був видатний фахівець в галузі електротехніки професор Вашура Борис Федорович.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", веде підготовку фахівців що мають глибокі знання з електромеханіки та різнобічні знання в області комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 6 кандидатів технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук; 5 співробітників мають звання доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання динамічних режимів асинхронного електроприводу при періодичному навантаженні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Маляр, Василь Сафронович; Гамола, О. Є.; Мадай, Володимир Степанович
    Розроблено математичні моделі і алгоритми, з використанням яких складені програми розрахунку перехідних процесів і усталених режимів асинхронних електроприводів, які працюють в режимі періодичної зміни навантаження. В їх основу покладено математичну модель асинхронного двигуна, розроблену на основі теорії кіл і зображувальних векторів електричних координат, в якій враховується насичення магнітопроводу і витіснення струму в стержнях короткозамкненого ротора. Внаслідок змінного навантаження на валу двигуна електромагнітні процеси як в перехідних, так і усталених режимах в будь-якій системі координат описуються системою нелінійних диференціальних рівнянь. В роботі використано систему ортогональних координатних осей x, y, яка обертається з довільною швидкістю. Для обчислення електромагнітних параметрів двигуна використовуються характеристики намагнічування основним магнітним потоком, а також потоками розсіювання статора і ротора. Для урахування витіснення струму в стержнях ротора короткозамкнена обмотка подається у вигляді багатошарової структури, утвореної розбиттям стержнів по висоті на кілька елементів. Усталений періодичний режим розраховується методом розв’язування крайової задачі, розробленим на основі апроксимації координат кубічними сплайнами, що дає змогу отримати їх періодичні залежності в позачасовій області і розраховувати статичні характеристики як залежності від параметрів циклу періодично-змінного навантаження або інших координат.
  • Ескіз
    Документ
    Конденсаторы для компенсации реактивной мощности по МКР-технологии: режимы работы и контроль технологии
    (2011) Беспрозванных, Анна Викторовна; Лактионов, С. В.
    Высокая плотность современной бытовой индуктивной нагрузки приводит к значительным потерям энергии и необходимости их возмещения за счет индивидуальных однофазных металлопленочных сухих конденсаторов. Перенапряжения приводят к частичным разрядам в газовых включениях между слоями металлизированной пленки. Контроль электрических параметров позволяет корректировать технологию изготовления самовосстанавливающихся металлопленочных конденсаторов.
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання перехідних процесів лінійних асинхронних електродвигунів
    (НТУ "ХПІ", 2005) Голенков, Геннадій Михайлович
    Розроблено методику розрахунку графоаналітичним методом часу перехідного процесу запуску лінійного асинхронного електропривода електромагнітного молоту, обґрунтовано місце розташування датчиків контролю переміщення бігуна (ударника) і дано передумови для розробки алгоритму керування роботи молоту для забивання паль.