Вісник № 02. Автомобіле- та тракторобудування

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57371

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Принципи раціонального агрегатування тракторних самохідних шасі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Подригало, Михайло Абович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Шевцов, Вадим Михайлович
    В статті розглянуто оптимальне розташування навісної машини на рамі самохідного шасі для раціонального використання тягово-зчіпних властивостей машино-тракторного агрегату. Визначені критерії їх раціонального агрегатування з урахуванням умов виконання відповідних агротехнічних вимог. Надані рекомендації перевірки можливості агрегатування його з конкретною навісною машиною. Теоретично та експериментально доведено, що трактор класичного компонування поступається тракторному самохідному шасі аналогічної маси та потужності по тягово-зчіпним якостям, паливній економічності , прохідності, керованості, маневреності, стійкості та низкою інших параметрів та не має можливості міжосьового навішування. Різні компонувальні схеми, перерозподіл нормальних реакцій по осях та специфіка силового впливу відрізняють тягову динаміку ТСШ від тягової динаміки трактора.
  • Ескіз
    Документ
    Методика прогнозування довговічності фрикційних накладок тракторних гальм
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Подригало, Михайло Абович; Кашканов, Андрій Альбертович; Шеїн, Віталій Сергійович; Касьяненко, Олексій Віталійович; Ужик, Валерій Владиславович
    В роботі наведені результати дослідження щодо створення методики прогнозування довговічності фрикційних накладок тракторних гальмівних механізмів на стадії проектування. Враховується не тільки збільшення потужності двигуна і маси трактора, але також і встановлення більш удосконалених гальмівних механізмів. Завдяки розробленій методиці прогнозування довговічності фрикційних накладок тракторних гальмівних механізмів, обґрунтовано використання уніфікованих дискових гальм.