Вісник № 02. Автомобіле- та тракторобудування

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 11
  • Документ
    Визначення парціальних прискорень двовісної машини з усіма керованими колесами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Клец, Дмитро Михайлович; Бондaренко, Анaтолій Ігорович; Пелипенко, Євген Сергійович; Байдала, Владислава Юріївна
    Запропонований спосіб дозволяє оцінити керованість автомобіля з урахуванням або без урахування відведення, з різними типами ведучих коліс і різними керованими колесами з використанням парціальних прискорень. Визначення бічних та тангенціальних реакцій на автомобільну шину при повороті дозволяє більш точно оцінити маневреність, стійкість і керованість автомобіля. Визначення сумарних і часткових кутових прискорень транспортного засобу при його повертанні з урахуванням або без урахування відведення дозволяє розробити алгоритм поліпшення роботи транспортних засобів з різними типами шин. Використання різних способів керування транспортним засобом ускладнює процес проектування та управління машиною, змінюючи характеристики переміщення машин під час застосування пристроїв блокування. Рівняння обертального руху передньопривідних транспортних засобів і повнопривідних машин при криволінійному русі без відведення є однаковими. З'явлення нових способів виконання маневрів, таких як поворот з усіма ведучими колесами (4WS), вимагає дослідження траєкторії руху, стійкості і керованості машин при заданому маневруванні. Метод парціальних прискорень дозволяє виконувати оцінку керованості транспортних засобів з різними типами приводів (передньо-, задньо- та повнопривідних) та з різними керованими колесами. Визначення бокових реакцій на колесах транспортного засобу при повороті позволяє більш точно виконувати оцінку поворотливості, стійкості та керованості транспортних засобів.
  • Документ
    Імітаційні випробування трактора ХТЗ-160У на основі польових циклів PowerMix
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Ребров, Олексій Юрійович; Якунін, Максим Євгенович
    В роботі наведені результати імітаційних тягово-динамічних випробувань перспективного універсального трактора ХТЗ-160У, отримані на основі польових випробувальних циклів PowerMix. Наведена методика визначення ККД трактора в агрегаті з сільськогосподарським знаряддям, яка будується на складових балансу потужності, отриманих при усередненні результатів розрахунків за польовими випробувальними циклами PowerMix. За результатами розрахунків показників наведеної продуктивності, погектарної витрати палива, ККД трактора в агрегаті з сільськогосподарським знаряддям та ймовірності виконання агроекологічних вимог на території України визначені найбільш перспективні варіанти комплектації шинами трактора ХТЗ-160У.
  • Документ
    Принципи раціонального агрегатування тракторних самохідних шасі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Подригало, Михайло Абович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Шевцов, Вадим Михайлович
    В статті розглянуто оптимальне розташування навісної машини на рамі самохідного шасі для раціонального використання тягово-зчіпних властивостей машино-тракторного агрегату. Визначені критерії їх раціонального агрегатування з урахуванням умов виконання відповідних агротехнічних вимог. Надані рекомендації перевірки можливості агрегатування його з конкретною навісною машиною. Теоретично та експериментально доведено, що трактор класичного компонування поступається тракторному самохідному шасі аналогічної маси та потужності по тягово-зчіпним якостям, паливній економічності , прохідності, керованості, маневреності, стійкості та низкою інших параметрів та не має можливості міжосьового навішування. Різні компонувальні схеми, перерозподіл нормальних реакцій по осях та специфіка силового впливу відрізняють тягову динаміку ТСШ від тягової динаміки трактора.
  • Документ
    Методика прогнозування довговічності фрикційних накладок тракторних гальм
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Подригало, Михайло Абович; Кашканов, Андрій Альбертович; Шеїн, Віталій Сергійович; Касьяненко, Олексій Віталійович; Ужик, Валерій Владиславович
    В роботі наведені результати дослідження щодо створення методики прогнозування довговічності фрикційних накладок тракторних гальмівних механізмів на стадії проектування. Враховується не тільки збільшення потужності двигуна і маси трактора, але також і встановлення більш удосконалених гальмівних механізмів. Завдяки розробленій методиці прогнозування довговічності фрикційних накладок тракторних гальмівних механізмів, обґрунтовано використання уніфікованих дискових гальм.
  • Документ
    Перспективи розробки гібридних двопотокових гідрооб'ємно-механічних трансмісій транспортних засобів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Мітцель, Микола Олександрович
    В роботі розглянуто шляхи підвищення ефективності двопотокових гідрооб'ємно-механічних трансмісій (ГОМТ) транспортних засобів за рахунок раціонального вибору режиму роботи трансмісії та введення до конструкції системи рекуперації циркулюючої паразитної потужності замкнутого контуру. Запропонований напрямок розвитку двопотокових ГОМТ типу з диференціалом "на виході" має на меті розширити діапазон робочих швидкостей де ККД трансмісії високий, зокрема в зоні малих "повзучих" швидкостей.