Кафедра "Електричні машини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3886

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/elmash

Кафедра “Електричні машини” була створена в 1921 році одночасно з першим в Україні електротехнічним факультетом у Харківському технологічному інституті. Засновником факультету і кафедри був видатний вчений електротехнік професор Павло Петрович Копняєв. Перший випуск студентів кафедри відбувся у 1924 році. У подальшому, за понад сторіччя, підготовлено понад 3000 інженерів для України та зарубіжжя.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцентів.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний аналіз конструктивних типів комбінованих лінійних імпульсних електромеханічних перетворювачів
    (Інститут електродинаміки НАН України, 2018) Болюх, Володимир Федорович; Кочерга, Олександр Іванович; Щукін, Ігор Сергійович
    Розроблено комп’ютерну модель лінійного імпульсного електромеханічного перетворювача (ЛІЕП) циліндричної конфігурації, яка описує електромагнітні та електромеханічні процеси з просторово-розподіленими параметрами. Виконано аналіз конструктивних типів, призначених для утворення механічних імпульсів комбінованих ЛІЕП, якорі яких виконано у вигляді мідного диску та/або багатовиткової котушки, що послідовно або паралельно з’єднана з індуктором. Встановлено закономірності протікання електромеханічних процесів та розподіл магнітного поля в активній зоні конструктивних типів комбінованих ЛІЕП. З використанням критерію ефективності, який у відносному вигляді враховує електричні, силові та польові(індукція магнітного поля розсіювання) показники та надійність, показано, що за всіма варіантами стратегії оцінки найбільш ефективним є конструктивний тип ЛІЕП з переднім і заднім електропровідними якорями та котушковим якорем, який послідовно з’єднаний з індуктором.