Кафедра "Електричні машини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3886

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/elmash

Кафедра “Електричні машини” була створена в 1921 році одночасно з першим в Україні електротехнічним факультетом у Харківському технологічному інституті. Засновником факультету і кафедри був видатний вчений електротехнік професор Павло Петрович Копняєв. Перший випуск студентів кафедри відбувся у 1924 році. У подальшому, за понад сторіччя, підготовлено понад 3000 інженерів для України та зарубіжжя.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцентів.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Сравнение технико-экономических показателей вентильно-индукторного двигателя для рудничного электровоза при различных способах регулирования режимов работы
    (Одесский национальный политехнический университет, 2016) Галайко, Лидия Петровна
    Проведен анализ технико-экономических показателей работы вентильно-индукторного двигателя рудничного электровоза в различных режимах работы и при различных способах регулирования. Расчеты проведены с помощью разработанной имитационной модели для программы Simulink пакета программ Matlab для двигателя мощностью 27 кВт и частотой вращения 1146 об/мин. В качестве показателей приняты коэффициент пульсаций момента, коэффициент полезного действия и максимальный ток фазы.
  • Ескіз
    Документ
    Имитационная модель установившегося режима работы вентильно-индукторного двигателя с учетом магнитных потерь
    (Кременчугский государственный политехнический университет, 2009) Галайко, Лидия Петровна
    Розглядається імітаційна модель встановленого режиму роботи вентильно-індуктивного двигуна для програми SimuLink пакета програм MatLab, яка дозволяє визначити основні характеристики встановленого режиму, в тому числі й коефіцієнт корисної дії, завдяки чому в моделі субмоделі для розрахунку магнітних втрат, в основу якої закладений розрахунок вихрових струмів на різних ділянках магнітного ланцюга двигуна.