Кафедра "Електричні машини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3886

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/elmash

Кафедра “Електричні машини” була створена в 1921 році одночасно з першим в Україні електротехнічним факультетом у Харківському технологічному інституті. Засновником факультету і кафедри був видатний вчений електротехнік професор Павло Петрович Копняєв. Перший випуск студентів кафедри відбувся у 1924 році. У подальшому, за понад сторіччя, підготовлено понад 3000 інженерів для України та зарубіжжя.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцентів.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Анализ условий использования бортового генератора в качестве стартера газотурбинного двигателя
    (НТУ "ХПИ", 2010) Милых, Владимир Иванович; Павленко, Татьяна Павловна
    The question of the use of side turbogenerator, working from a gas-turbine engine and as a starter of the same engine, is examined. There is a simple and at the same time effective method of estimation of compatibility of parameters of this engine and starter. The method is directed on the exposure of expedience of development of the starter system of generators work in every case.
  • Ескіз
    Документ
    Расчетно-экспериментальное исследование рабочего режима линейного импульсного электродвигателя
    (Кременчугский национальный университет им. Михаила Остроградского, 2011) Милых, Владимир Иванович; Ткаченко, Сергей Валериевич
    Представлена математическая модель линейного электродвигателя для сейсморазведки, соответствующая режиму ударного силового импульса. Ее особенностью является использование нелинейных трехпараметрических функций дифференциальных индуктивных параметров обмоток и электромагнитной силы взаимодействия реактора и якоря. Проведен расчет рабочего режима, и результаты сопоставлены с экспериментальными данными.