Кафедра "Електричні машини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3886

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/elmash

Кафедра “Електричні машини” була створена в 1921 році одночасно з першим в Україні електротехнічним факультетом у Харківському технологічному інституті. Засновником факультету і кафедри був видатний вчений електротехнік професор Павло Петрович Копняєв. Перший випуск студентів кафедри відбувся у 1924 році. У подальшому, за понад сторіччя, підготовлено понад 3000 інженерів для України та зарубіжжя.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцентів.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Вибір конструктивних рішень вітроенергетичних комплексів малої і середньої потужності
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2008) Шевченко, Валентина Володимирівна; Омельченко, Л. М.
    На підставі аналізу існуючих проблем сучасної енергетики проведений пошук конструктивних рішень і характеристик вітрогенераторів вітроенергетичних установок як джерел тепло- і електроенергії.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні підходи до формування у студентів компетентності енергозбереження при вивченні технічних дисциплін
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2009) Омельченко, Л. М.; Шевченко, Валентина Володимирівна
    The problems of conservation of energy in industry need skilled shots which have serious type preparation and which, yet by students, there were the productions prepared to the new requirements and terms of labor. That is why, for forming of competence of conservation of energy at students at introduction at Нhigher Еeducational establishments innovative approaches at studies to technical disciplines, it is suggested to use the newest information technologies of studies, in particular method of project activity of web–quest.