Кафедра "Електричні машини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3886

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/elmash

Кафедра “Електричні машини” була створена в 1921 році одночасно з першим в Україні електротехнічним факультетом у Харківському технологічному інституті. Засновником факультету і кафедри був видатний вчений електротехнік професор Павло Петрович Копняєв. Перший випуск студентів кафедри відбувся у 1924 році. У подальшому, за понад сторіччя, підготовлено понад 3000 інженерів для України та зарубіжжя.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцентів.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Расчет трехмерного распределения магнитного поля мощного турбогенератора в режиме холостого хода
    (НТУ "ХПИ", 2011) Милых, Владимир Иванович; Высочин, Александр Иванович; Milykh, V. I.; Vysotchin, A. I.
    Представлены результаты тестового расчета трехмерного магнитного поля турбогенератора в режиме холостого хода. Расчет проведен численным методом с учетом реальной конструкции турбогенератора при использовании пакета программ Maxwell 11.
  • Ескіз
    Документ
    Расчетно-экспериментальное тестирование программы FEMM и преодоление проблем её использования для расчета магнитного поля электрических машин
    (НТУ "ХПИ", 2004) Милых, Владимир Иванович; Поляков, Игорь Владимирович; Полякова, Наталия Владимировна; Штангеев, Евгений Иванович; Milykh, V. I.; Polyakov, I. V.; Polyakova, N. V.; Shtangeev, Ye. I.
    Рассмотрены общие возможности и проблемы использования программы FEMM (Finite Element Method Magnetics), размещенной на сайте http://femm.berlios.de. Тестирование программы проведено на примере электрической машины сложной конструкции посредством сопоставления расчетных и экспериментальных данных. Предложен практический вариант преодоления одной из выявленных проблем расчета магнитного поля, что связано с необходимостью учета разнородных осевых длин участков магнитопровода электрических машин.