Кафедра "Електричні машини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3886

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/elmash

Кафедра “Електричні машини” була створена в 1921 році одночасно з першим в Україні електротехнічним факультетом у Харківському технологічному інституті. Засновником факультету і кафедри був видатний вчений електротехнік професор Павло Петрович Копняєв. Перший випуск студентів кафедри відбувся у 1924 році. У подальшому, за понад сторіччя, підготовлено понад 3000 інженерів для України та зарубіжжя.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцентів.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Анализ магнитного поля в линейном электродвигателе для источников сейсмических колебаний
    (НТУ "ХПИ", 2009) Милых, Владимир Иванович; Ткаченко, Сергей Валериевич; Milykh, V. I.; Tkachenko, S. V.
    Рассмотрены структура и параметры магнитного поля в линейном импульсном электродинамическом двигателе для источников сейсмоколебаний, отличающемся цилиндрической электромагнитной системой и сильным насыщением магнитопровода. Показаны изменения магнитного поля, происходящие при изменении МДС обмоток якоря и реактора, изменении их взаимного положения, а также эффективность ферромагнитных сердечников сравнением с вариантом, когда они отсутствует.
  • Ескіз
    Документ
    Математическая модель работы линейного импульсного электродвигателя для источника сейсмических колебаний
    (ЕКОінформ, 2009) Милых, Владимир Иванович; Ткаченко, Сергей Валериевич; Milykh, V. I.; Tkachenko, S. V.
    Construction of linear impulse motor, the structure of its electric power schematic, and also electric replacement schematic have been presented. On this background non-linear system of differential equations which present motor functioning has been assembled. This system includes aggregation of associated electromagnetic and mechanical parameters. The most complex function is the function of magnetic flux linkage, which depends on mutual displacement of motor armature and motor reactor