Кафедра "Електричні машини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3886

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/elmash

Кафедра “Електричні машини” була створена в 1921 році одночасно з першим в Україні електротехнічним факультетом у Харківському технологічному інституті. Засновником факультету і кафедри був видатний вчений електротехнік професор Павло Петрович Копняєв. Перший випуск студентів кафедри відбувся у 1924 році. У подальшому, за понад сторіччя, підготовлено понад 3000 інженерів для України та зарубіжжя.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцентів.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особенности выбора материалов магнитных систем электродвигателей для авиации
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2017) Шевченко, Валентина Владимировна; Шайда, Виктор Петрович; Зубань, Евгений Станиславович
    В работе выполнен сравнительный анализ различных сталей, применяемых для изготовления магнитопроводов электродвигателей авиационных агрегатов. Предложены рекомендации по выбору марки сталей для сердечников, которые разработаны на основании испытаний, проведенных на созданном экспериментальном стенде.
  • Ескіз
    Документ
    Сравнение технико-экономических показателей вентильно-индукторного двигателя для рудничного электровоза при различных способах регулирования режимов работы
    (Одесский национальный политехнический университет, 2016) Галайко, Лидия Петровна
    Проведен анализ технико-экономических показателей работы вентильно-индукторного двигателя рудничного электровоза в различных режимах работы и при различных способах регулирования. Расчеты проведены с помощью разработанной имитационной модели для программы Simulink пакета программ Matlab для двигателя мощностью 27 кВт и частотой вращения 1146 об/мин. В качестве показателей приняты коэффициент пульсаций момента, коэффициент полезного действия и максимальный ток фазы.
  • Ескіз
    Документ
    Имитационная модель установившегося режима работы вентильно-индукторного двигателя с учетом магнитных потерь
    (Кременчугский государственный политехнический университет, 2009) Галайко, Лидия Петровна
    Розглядається імітаційна модель встановленого режиму роботи вентильно-індуктивного двигуна для програми SimuLink пакета програм MatLab, яка дозволяє визначити основні характеристики встановленого режиму, в тому числі й коефіцієнт корисної дії, завдяки чому в моделі субмоделі для розрахунку магнітних втрат, в основу якої закладений розрахунок вихрових струмів на різних ділянках магнітного ланцюга двигуна.