Кафедра "Електричні машини"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3886

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/elmash

Кафедра “Електричні машини” була створена в 1921 році одночасно з першим в Україні електротехнічним факультетом у Харківському технологічному інституті. Засновником факультету і кафедри був видатний вчений електротехнік професор Павло Петрович Копняєв. Перший випуск студентів кафедри відбувся у 1924 році. У подальшому, за понад сторіччя, підготовлено понад 3000 інженерів для України та зарубіжжя.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 5 кандидатів технічних наук, 1 доктор філософії; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцентів.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Proposals for Improving the Technical State of Turbogenerators in Excess of the Service Life
    (Kremenchuk Mykhailo Ostrohradskyi National Universityrs, 2017) Shevchenko, V. V.
    The state of the world economy, the global economic crisis determined that the first priority in making engineering decisions is economic profitability. This affected on the state and development of the electric power industry, in particular, on the operational policy of repairs and the implementation of replacement schedules for turbogenerators that have fulfilled the service life. Therefore, the main worldwide trend of the development of energy systems and turbine generators was not the replacement of equipment that had worked its life, but the extension of the terms of his work.
  • Ескіз
    Публікація
    Кріплення осердя статора в корпусах сучасних турбогенераторів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Юр'єва, Олена Юріївна; Поломошнов, Сергій Васильович; Поломошнов, Євген Васильович
    Проаналізовано та класифіковано конструкції кріплення осердя статора в корпусі турбогенераторів, що випускаються в теперішній час на світових підприємствах з турбогенераторобудування. Доведено необхідність застосування додаткових елементів в конструкції турбогенератора, а саме кріплення осердя статора в корпусі. Наведено характеристику жорсткої, еластичної та пружної підвісок. Величина одиничної потужності турбогенераторів обумовлює застосування конкретного типу кріплення осердя статора в корпусі. Особливості конструкції кріплення осердя статора в корпусі турбогенератора відрізняються в залежності від підприємства-виготовника.
  • Ескіз
    Документ
    Предложения по предотвращению и ликвидации повреждений сердечников статоров турбогенераторов
    (Донецкий национальный технический университет, 2015) Шевченко, Валентина Владимировна; Лизан, Игорь Ярославович
    Состояние отечественного электрооборудования электростанций, в частности, турбогенераторов, требует постоянного контроля их параметров, сервисного обслуживания и реабилитации. Указанные работы выполняются с использованием статистических данных о причинах отказов турбогенераторов. В работе проведена оценка наиболее частых причин отказов и предложены способы реабилитации крупных турбогенераторов с целью продления срока их эксплуатации в случае установления возможности восстановления.
  • Ескіз
    Документ
    Причины повреждения склеенных пакетов сердечников статоров крупных турбогенераторов
    (НТУ "ХПИ", 2011) Милых, Владимир Иванович; Шпатенко, Виктор Сергеевич; Кузьмин, Виктор Владимирович
    Выполнен анализ причины возникновения повреждений склеенных пакетов сердечников статоров крупных турбогенераторов с одинаковой конструктивно-технологической основой на примере машин серии ТВВ-320 и ТГВ-300.