Вісник № 65

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13909

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження особливостей формування програм мерчандайзінгу компаніями-дистрибуторами
    (НТУ "ХПІ", 2014) Літвиненко, Марія Владиславна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Великодна, О. В.
    Пропонуються дослідження мерчандайзингу як комплексу заходів, направлених на збільшення об'ємів продажів в роздрібній мережі. Розроблено програму мерчандайзінгу для компанії-дистрибутора та по результатах детального аналізу ліквідності продукції розроблено стандарт компанії для рознічних магазинів.