Вісник № 04
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5981
Переглянути
Документ Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу(НТУ "ХПІ", 2012) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Косенко, Андрій ВасильовичЗапропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.Документ Розвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукції(НТУ "ХПІ", 2012) Косенко, Андрій Васильович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаПроведено аналіз існуючих методів визначення одного з найбільш важливих х показників кон‘юнктури ринку - вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію.