Вісник № 67 частина 2

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8814

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна політика підприємств умовах глобалізації виробництва
    (НТУ "ХПІ", 2013) Садовський, Віктор Артемович; Ромазанова, І. Р.
    Розглянуто та проаналізовано сучасні умови підвищення конкурентоспроможності підприємств. Визначено тенденції інноваційного розвитку країн та механізми їх реалізаціі.
  • Ескіз
    Документ
    Фінансування інноваційної діяльності підприємств в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кутова, Ю. В.
    В статті аналізуються існуючі джерела фінансування інноваційної діяльності, виявляються позитивні сторони та недоліки при тому чи іншому методі фінансування. Виявлено проблеми, пов’язані з фінансуванням інноваційної діяльності та рекомендації щодо покращення стану.
  • Ескіз
    Публікація
    Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій
    (НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Балишева, В. Д.
    В статті розглянуто значення комерціалізації й просування інновацій в Україні та визначено особливості просування інноваційних продуктів на ринок у секторах В2С та В2В. Зроблено висновки про ефективний комплекс просування інноваційних продуктів.
  • Ескіз
    Документ
    Роль маркетингу інновацій як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Казарян, А. А.
    У статті розглядаються особливості маркетингу інновацій. Показано, що ці особливості визначаються специфікою ринку інновацій та особливостями інноваційних продуктів як товарів. Також розглядаються методи маркетингу інновацій що являються критичною умовою зміцнення як вітчизняної, так і міжнародної конкурентоспроможності підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження теоретичних підходів визначення інноваційної стратегії розвитку підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Гуревич, М. І.
    У статті розглянуті основні теоретичні підходи трактування поняття "інноваційна стратегія підприємства" провідних авторів з дослідження інновацій, що дозволило сформувати авторське визначення інноваційної стратегії розвитку підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційнa діяльність підприємств України: классификація та тенденції розвиткy
    (НТУ "ХПІ", 2013) Головіна, К. М.; Черепанова, Вікторія Олександрівна
    Визначено класифікацію інновацій та досліджено особливості динаміки інноваційної діяльності підприємств України за останні роки.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні стратегії підприємства: від розробки до реалізації
    (НТУ "ХПІ", 2013) Дьякова, Наталія Миколаївна; Колісник, А. В.
    Пропонується використання стандартних інноваційних стратегій підприємства, які включають у себе всі можливі етапи створення інноваційної продукції, з урахування внутрішніх і зовнішніх факторів. Обрана та обґрунтована стратегія інновацій щодо забезпечення інноваційного процесу на підприємстві на усіх його рівнях, що є засобом забезпечення його конкуренто стійкості.
  • Ескіз
    Документ
    Методические подходы к оценке эффективности инновационных проектов
    (НТУ "ХПИ", 2013) Быльева, К. О.; Долгова, А. В.
    В публикации рассмотрен ряд особенностей проектирования, освоения и, в этой связи эффективности. Именно это может представить практический интерес для руководителей и специалистов предприятий, главным ориентиром которых является инновационная направленность развития производственной и управленческой деятельности.