Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я. 2023
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65195
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Публікація Специфіка маркетингової діяльності закладів освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Владимирова, В. І.; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджено специфіку маркетингу освітніх послуг. Проаналізовано роль офіційного сайту закладу освіти у просуванні освітніх послуг. Охарактеризовано складові комплексу маркетингу для закладу освіти.Публікація Маркетингова діагностика в системі превентивного антикризового маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ларка, Людмила СергіївнаСистематизовано ключові напрями антикризового маркетингу. Наведені кількісні та якісні показники ефективності маркетингових досліджень, які доцільно застосовувати у межах діагностики маркетингової діяльності підприємства.Публікація Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Семенюк, К. О.; Ларка, Людмила СергіївнаВизначено специфіку управління маркетинговою діяльністю підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану. Сформульовано ключові напрями розвитку підприємств галузі пивоваріння.Публікація Вплив лояльності споживачів на конкурентну позицію підприємства В2В(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Чаплигіна, Любов Вікторівна; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджено особливості формування програми лояльності споживачів на ринку В2В. Систематизовано фактори, які впливають на конкурентну позицію підприємства В2В на цільових ринках збуту.