Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я. 2023

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65195

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Передумови розвитку людських ресурсів організацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Матюшко, Ю. А.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна система збалансованих показників розвитку підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Гетьман, О. О.; Лемешко, А. С.
  • Ескіз
    Документ
    Значення бренду роботодавця для корпоративної культури компанії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кучинський, Володимир Анатолійович; Боровська, Віолетта Андріївна
    Бренд роботодавця є інструментом підвищення ефективності використання персоналу, який розроблено, щоб дати працівникам докази поєднання матеріальних і нематеріальних елементів системи корпоративних цінностей, як основи функціонування бізнесу. Ідея HR-бренду полягає в тому, що компанія презентує себе, як турботливого роботодавця, який піклується про своїх працівників.