Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Автомобіле- та тракторобудування

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78571

Офіційний сайт http://ait.khpi.edu.ua/

Мультидисциплінарний рецензований науковий журнал відкритого доступу, в якому висвітлюються питання щодо конструювання, експериментальних досліджень, математичного моделювання автомобілів, тракторів та військової техніки, їх вузлів, агрегатів, систем.

Рік заснування: 2002. Періодичність: 2 рази на рік. ISSN 2078-6840 (Print)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Використання вібродіагностики для моніторингу та контролю технічного стану автомобільних компонентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черкашин, Дмитро Володимирович; Саєнко, Олексій Федорович; Губський, Сергій Олександрович
    В роботі запропонований аналіз вібрацій, що виникають при експлуатації автомобільних компонентів, що є ефективним інструментом для діагностики та моніторингу технічного стану автомобільних компонентів. Він дозволяє своєчасно виявляти механічні несправності, такі як дисбаланс, знос підшипників та пошкодження елементів двигуна. Застосування швидкого перетворення Фур’є і спектрограми підвищує точність аналізу, особливо в умовах змінних частот вібрацій, забезпечуючи безперервний контроль і підтримку автомобільних систем.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне визначення витрат енергії в мостових кранах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коваленко, Валентин Олександрович; Стрелков, Максим Борисович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Турчин, Ольга Володимирівна; Вудвуд, Олександр Миколайович
    В статті розглянуто експериментальне дослідження енергоспоживання мостових кранів, обладнаних різними типами приводів: традиційним на основі двигуна з фазним ротором та частотно-регульованим. Метою дослідження є експериментальне визначення залежності зміни спожитої енергії від часу експлуатації кранів. Дослідження проводилося в умовах реального виробнитцва, де два крани з різними приводами експлуатувались в однакових умовах. Вимірювання енергоспоживання проводилися щомісячно протягом 11 місяців. Результати показали, що крани з частотно-регульованими приводами споживають в середньому на 50% менше енергії, ніж крани з двигунами з фазним ротором. Встановлено, що крани з частотно-регульованими приводами можуть мати меншу масу при однаковій вантажопідйомності, що також може вплинути на загальну ефективність їх роботи.