Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Автомобіле- та тракторобудування

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78571

Офіційний сайт http://ait.khpi.edu.ua/

Мультидисциплінарний рецензований науковий журнал відкритого доступу, в якому висвітлюються питання щодо конструювання, експериментальних досліджень, математичного моделювання автомобілів, тракторів та військової техніки, їх вузлів, агрегатів, систем.

Рік заснування: 2002. Періодичність: 2 рази на рік. ISSN 2078-6840 (Print)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Визначення опору пересування мостових кранів статистичними методами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коваленко, Валентин Олександрович; Журавель, Олексій Валерійович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Іглін, Сергій Петрович; Стрижак, Мар'яна Георгіївна
    В статті запропоновано новий підхід до вирішення науково-практичної задачі автоматизації розрахунку технічних параметрів механізмів пересування мостових кранів загального призначення. Параметри діючих кранів предствлені в табличній формі у вигляді статистичних даних. Застосовано гіпотези математичної статистики, що дозволили розподілити результати за нормальним законом за припущення однакової точності отриманих даних. Використовуючи зазначені припущення застосований метод найменших квадратів і побудовано функцію двох змінних, яка встановлює залежність опору руху крану від прольоту і вантажопідйомності, поєднуючи ці показники між собою. Отримано вираз, що дозволяє розраховувати статичний опір пересування програмно. Показані переваги запропонованого підходу до визначення параметрів вантажопідйомних машин.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне визначення витрат енергії в мостових кранах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коваленко, Валентин Олександрович; Стрелков, Максим Борисович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Турчин, Ольга Володимирівна; Вудвуд, Олександр Миколайович
    В статті розглянуто експериментальне дослідження енергоспоживання мостових кранів, обладнаних різними типами приводів: традиційним на основі двигуна з фазним ротором та частотно-регульованим. Метою дослідження є експериментальне визначення залежності зміни спожитої енергії від часу експлуатації кранів. Дослідження проводилося в умовах реального виробнитцва, де два крани з різними приводами експлуатувались в однакових умовах. Вимірювання енергоспоживання проводилися щомісячно протягом 11 місяців. Результати показали, що крани з частотно-регульованими приводами споживають в середньому на 50% менше енергії, ніж крани з двигунами з фазним ротором. Встановлено, що крани з частотно-регульованими приводами можуть мати меншу масу при однаковій вантажопідйомності, що також може вплинути на загальну ефективність їх роботи.