2016

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21405

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність стратегічного планування виробництва
    (НТУ "ХПІ", 2016) Сударкіна, Світлана Петрівна; Стороженко, Карина Ігорівна; Булавіна, Тетяна Олексіївна
    У статті розглянуто основні аспекти необхідності стратегічного планування, яке є дуже важливим як взагалі, так і дуже гостро сьогодні для кожного підприємства, яке функціонує на ринку та прагне притриматись на ньому ще досить великий проміжок часу. Також було визначено ризики, які виникають при використанні стратегічного планування на підприємстві та розроблено їх класифікацію в залежності від середовища, в якому вони виникають.
  • Ескіз
    Документ
    Планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах: інструменти і організація
    (НТУ "ХПІ", 2016) Сударкіна, Світлана Петрівна; Маслій, Олексій Олександрович
    Сучасна діяльність підприємств на ринку тісно пов'язана з реалізацією намічених маркетингових планів по виробництву і збуту продукції. Враховуючи економічну нестабільність в країні, виникнення ситуацій на ринку схожих з кризовими явищами, виникає актуальна проблема планування маркетингу в таких умовах. У статті розглядаються теоретичні підходи до організації маркетингу в умовах нестабільної економіки, падіння попиту і купівельної здатності. Пропонуються до використання в маркетинговому плануванні інструменти, здатні, при обмежених фінансових можливостях, створити конкурентні переваги підприємства і підвищити вірогідність реалізації намічених маркетингових планів.