2016
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21405
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Оцінка інвестиційної привабливості молочної галузі(НТУ "ХПІ", 2016) Жорник, Тетяна ПетрівнаДосліджені основні методичні підходи до оцінки інвестиційної привабливості на макрорівні економіки. Вивчені їх переваги та недоліки та запропонований комплексний метод оцінки інвестиційної привабливості. За допомогою цього методу проведена оцінка інвестиційної привабливості на прикладі молочної галузі України. Одержані результати дозволили виявити зміну рівня інвестиційної привабливості галузі в обраному періоді часу. Зроблено висновки щодо можливостей подальшого використання цього методу.Публікація Розвиток організаційно-економічних підходів до технічного переоснащення підприємств машинобудування(НТУ "ХПІ", 2016) Бельтюков, Євгеній Афанасійович; Косенко, Олександра Петрівна; Петрович, Йосиф МихайловичРозглянуто ефективні підходи до створення інтеграційних організаційно-економічних структур у сфері удосконалення технічного переоснащення виробництва вітчизняних промислових підприємств. Обґрунтовано, що ефективним підходом до підвищення темпів і якості технічного переоснащення виробництва може бути запропоновано здійснення технічного переоснащення виробництва на засадах інтеграції ресурсного потенціалу різних за своїми виробничими, інвестиційними та інноваційними потужностями підприємств, в тому числі у рамках Асоціації України з країнами Євросоюзу.Документ Marketing characteristics of the innovation and investment activity of the enterprise(НТУ "ХПІ", 2016) Pererva, P. G.Studied marketing characteristics of the innovation and investment activity of industrial enterprise. It is proved that wines characteristics of the demand for innovation is the speed at which innovation spreads among the companies. This parameter characterizes increase of the new product, increasing demand, winning it all new and new areas of consumption it is Proposed to divide innovations into two groups: with extensive and intensive nature of distribution in the market. The intensity and extensiveness of distribution are to avoid the most progressive scientific and technical ideas after its practical materialization in a specific product. In the initial stages of the innovation life cycle to a greater extent inherent in the intensive propagation and then to an increasingly greater extent manifested extensive that by the end of the life cycle of innovation already is usually determining. The main factors that determine the size of market demand for new products. Special attention is paid to the size of the firm, the payback period of innovation, the existence of the patent system, the characteristics of the market segment.