2016
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21405
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Формування конкурентних переваг продукції промислових підприємств(НТУ "ХПІ", 2016) Ковальов, Євген Володимирович; Давидюк, Тетяна Вікторівна; Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро ГригоровичУ статті розглянуто питання створення механізму формування та оцінки конкурентних переваг промислового підприємства. Завданням статті є розробка пропозицій щодо моделювання конкурентної переваги, прогнозування зміни сили конкурентної переваги за етапам и його життєвого циклу.Документ Стратегічні аспекти виведення нового товару на ринок(НТУ "ХПІ", 2016) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Прошутя, Олена СергіївнаУ статті розглядаються питання виведення нового товару на ринок. Розглянуто етапи за якими відбувається вихід нових товарів на ринок. Показано необхідність проведення маркетингових досліджень випущених марок товарів для своєчасної заміни застарілих. Особливу увагу приділяється основним типам стратегій конкурентної боротьби при виході з новими товарами на ринок. Також розглянуто фактори успіху нового продукту на ринку.