Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз зарубіжного досвіду країн північної європи щодо моделей професійної підготовки майбутніх творчих педагогів-лідерів в умовах вищої освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаCтаттю присвячено актуальній проблемі формування «якісного» майбутнього творчого педагога-лідера в умовах вищої освіти. У центрі уваги перебуває зарубіжний досвід вищої професійної педагогічної освіти країн Північної Європи. Встановлено, що професійна робота педагогів є однією з ключових детермінант не тільки успіхів здобувачів освіти у навчанні, а й їхнього впливу на соціальний й економічний розвиток майбутньої Європи. Зроблений аналіз моделей професійної підготовки педагогічних кадрів у вищій школі країн Північної Європи дозволив виявити систему пріоритетів у професійній підготовці педагогічних кадрів. Рекомендовано зарубіжний досвід проведеного дослідження до застосування у контексті підготовки педагогів-лідерів в умовах вищої системи освіти України, сприятиме вдосконаленню процесу підготовки.Документ Моделювання викладання педагогічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх докторів філософії в умовах технічного університету(2019) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено актуальній пробле мі формування основ педагогічної майстерності, як результату готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету у процесі навчання педагогічним дисциплінам. Розглянуто особливості формування основ педагогічної майстерності аспірантів у процесі 1 року навчання блоку педагогічних дисциплін на підставі моделювання викладання педагогічних дисциплін. У статті розкрито суть процесу моделювання при викладанні педагогічних дисциплін аспірантам університету на підставі компетентісного, системного підходів. Наголошується, що у процесі формування основ педагогічної майстерності варто сформувати певну систему знань, де значне місце мають посідати знання про системне моделювання у педагогічному процесі. На основі аналізу психолого педагогічної літератури визначено особливості моделювання викладання педагогічних дисциплін в контексті формування основ педагогічної майстерності у процесі навчання майбутніх докторів філософіі в умовах технічного університету. Схарактеризовано модель контекстного системного формування основ педагогічної майстерності у процесі викладання педагогічних дисциплін аспірантам. Розкривається сутність контекстного системного формування основ педагогічної майстерності при викладанні педагогічних дисциплін майбутнім докторам філософії 1 року навчання, його елементи цілі, зміст, методи, засоби і форми навчання. Зазначено, що розробка і впровадження блоку педагогічних дисциплін з урахуванням профіналізованого змісту навчання педагогічних дисциплін, фундаменталізованого змісту навчанн я базових програмних продуктів (силабус), фундаменталізованого зміст навчання перспективних продуктів (випереджаючий характер навчання, форми, методи, інноваційні технології) фахової підготовки в умовах технічного університету сприяє набуттю майбутніми викл адачами відповідної ієрархії системи знань, забезпечує готовність майбутніх викладачів до якісної та ефективної репродуктивної та продуктивної професійної діяльності. Обговорюються результати сформованості основ педагогічної майстерності майбутніх виклада чів вищої школи з числа аспірантів 1 року навчання на вищеозначених засадах.Документ Характеристика результатів навчання та викладання дисципліни "Основи педагогіки вищої школи" майбутнім докторам філософії в умовах технічного університету(Інститут інноваційної освіти, 2019) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаДокумент Зміст та структура поняття "педагогічна майстерність" у вимірах науковців та майбутніх докторів філософії економічних та інженерно-технічних спеціальностей(2018) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено актуальній проблемі формування основ педагогічної мастерності, як результата готовності до педагогічної діяльності аспірантів економічних та інженерно-технічних спеціальностей. У центрі уваги перебуває процес навчання педагогічним дисциплінам в умовах технічного університету організованого на засадах міждисциплінарного і компетентісного підходів. Визначено сутність терміну "педагогічна майстерність" у вимірах видатних педагогів та майбутніх докторів філософії економічних та інженерно-технічних спеціальностей.Документ Особливості формування основ педагогічної майстерності здобувачів освітньо-наукового рівня "доктор філософії" на засадах міждисциплінарного підходу і концепції педагогіки добра академіка І. А. Зязюна(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Середа, Наталія ВікторівнаСтаттю присвячено актуальній проблемі формування основ педагогічної майстерності як результата готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету у процесі навчання педагогічним дисциплінам на засадах міждисциплінарного і компетентісного підходів та педагогічної концепції Педагогіки Добра академіка І. А. Зязюна. Визначено сутність терміну "педагогічна майстерність" у вимірах видатних педагогів. Розглянуто особливості формування основ педагогічної майстерності аспірантів у процесі навчання блоку педагогічних дисциплін, методи її досягнення, структуру, визначено основні якості, що її формують. Обговорюються результати сформованості основ педагогічної майстерності майбутніх викладачів вищої школи з числа аспірантів 1 року навчання на вищеозначених засадах.