Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Формування "якісного" майбутнього педагога-лідера через призму відповідальності "викладач – здобувач – заклад вищої освіти"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено проблемі якості формування майбутнього педагога-лідера в контексті концепцій розвитку вищої освіти й сталого розвитку України до 2030 року. Наголошується на формуванні майбутнього викладача як гуманно зорієнтованої особистості лідера з притаманними йому професійними якостями, де відповідальність розглядається в категорії як значуща. Схарактеризовано відповідальність в системі "викладач - здобувач - заклад вищої освіти".Документ Моделювання професійної діяльності як підґрунтя процесу формування готовності до самовдосконалення майбутнього інженера(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2007) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаВстановлений перелік типових комплексних завдань та частка трудових затрат для виконання різних функцій залежно від профілю інженера. Зазначено, що наведені характеристики є підґрунтям для створення нормативної моделі діяльності професіонала та інформаційно-психологічного забезпечення професійної підготовки й виховання майбутніх інженерів-професіоналів.Документ Формування в майбутніх інженерів знань щодо здійснення особистісно-професійного самовдосконалення(Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, 2011) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено проблемі формування конкурентноздатних фахівців на ринку праці. Обговорюється доцільність доповнення змісту психолого-педагогічних та управлінських дисциплін питаннями набуття знань про сутність особистісно-професійного розвитку та самовдосконалення майбутнього інженера. Встановлено, що від рівня знань, що сформовані в студента, залежить успіх його майбутньої професійної діяльності.