Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Професійно-кар'єрний розвиток та самовдосконалення майбутнього інженера засобами інтелектуально-ігрової практики(Класичний приватний університет, 2016) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено проблемі підвищення якості фахової підготовки майбутніх інженерів до професійної діяльності. У центрі уваги перебувають питання визначення сутності і змісту інтелектуально-ігрової практики як засобу професійно-кар’єрного розвитку й самовдосконалення майбутнього інженера. Визначається зміст і сутність етапів проектування моделі професійно значущих якостей майбутніх інженерів, які спрямовані на його професійно-кар’єрний розвиток й самовдосконалення під час фахової підготовки в умовах технічного університету.Документ Необхідність удосконалення методик формування знань щодо психології безпеки професійної діяльності у фаховій підготовці майбутніх інженерів, психологів та викладачів вищої школи(Класичний приватний університет, 2015) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Демідова, Юлія ЄвгенівнаУ статті обґрунтовано важливість формування знань з психології безпеки професійної діяльності у фаховій підготовці студентів інженерного та психолого-педагогічного профілю. Запропоновано практичні кроки з удосконалення методик формування відповідних знань безпеки діяльності, розвитку стійких навичок безпечних прийомів праці, формування загальної культури безпеки на всіх рівнях виробничого алгоритму.Документ Формування ергономічної компетентності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" на міждисциплінарній основі(Класичний приватний університет, 2015) Демідова, Юлія Євгенівна; Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаУ статті розглянуто сутність ергономічної компетентності, її важливості для суб’єктів освітнього процесу і практичних кроків, які визначатимуть ефективність процесу її формування у слухачів магістерської програми спеціальності “Педагогіка вищої школи” на міждисциплінарній основі ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Проаналізовано завдання курсів інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін у системі підготовки майбутніх викладачів.Документ Організація контролю професійних знань студентів за допомогою інформаційних технологій в умовах технічного університету(НТУ "ХПІ", 2014) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Борисова, Наталя ВолодимирівнаСтаттю присвячено проблемам підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в технічному університеті. Обґрунтовано доведено, що використання інформаційних технологій посідає важливе місце у процесі фахової підготовки сучасних фахівців. У центрі уваги статті знаходяться теоретичні та практичні аспекти застосування інформаційних технологій при організації контролю професійних знань студентів вищих навчальних закладів на прикладі спеціальності «Прикладна лінгвістика». Обговорюються результати досліджень. Встановлено, що застосування інформаційних технологій для забезпечення контролю професійних знань студентів надає можливість управління процесом професійної підготовки відповідно до принципів зворотного зв’язку та діяльнісного підходу.Документ Формування готовності до науково-педагогічної діяльності магістрантів спеціальності «Педагогіка вищої школи»(НТУ "ХПІ", 2014) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено проблемам професійної підготовки магістрантів спеціальності «Педагогіка вищої школи». Автором розкрито особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності у слухачів магістерського програми з педагогіки вищої школи у процесі вивчення навчальної дисципліни «Практична підготовка та стажування». Розкрито дидактичні принципи та педагогічні умови підготовки, що сприятимуть формуванню готовності до майбутньої науково-педагогічної діяльності магістрантів.Документ Зміст і структура професійних компетенцій молодших спеціалістів електротехнічного профілю(НТУ "ХПІ", 2012) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Писанко, О. О.У статті розглянуто зміст професійних компетенцій майбутніх молодших спеціалістів електротехнічного профілю, що формуються в процесі підготовки фахівця у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації. Запропоновано структуру розвитку професійної компетентності в контексті компетентнісного підходу до підготовки молодших спеціалістів технічного профілю.Документ Формування інтелектуальної еліти як національний освітній пріоритет(НТУ "ХПІ", 2013) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна