Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Євроінтеграційний аспект професійної підготовки майбутніх творчих педагогів-лідерів на другому та третьому рівні в умовах технічного університету України(ТОВ "Меркьюрі-Поділля", 2022) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаУ статті проаналізовано тлумачення терміну «творчість», «майбутній творчий педагог-лідер». Розглянуто сутнісний зміст творчості у професійній діяльності педагога вищої школи. Запропоноване авторське бачення євроінтеграційного аспекту особливостей професійної підготовки майбутніх творчих педагогів-лідерів - здобувачів вищої освіти другого та третього рівня технічного університету до творчості у викладацькій діяльності.Документ Зміст та структура поняття "педагогічна майстерність" у вимірах науковців та майбутніх докторів філософії економічних та інженерно-технічних спеціальностей(2018) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено актуальній проблемі формування основ педагогічної мастерності, як результата готовності до педагогічної діяльності аспірантів економічних та інженерно-технічних спеціальностей. У центрі уваги перебуває процес навчання педагогічним дисциплінам в умовах технічного університету організованого на засадах міждисциплінарного і компетентісного підходів. Визначено сутність терміну "педагогічна майстерність" у вимірах видатних педагогів та майбутніх докторів філософії економічних та інженерно-технічних спеціальностей.Документ Технологічний аспект підготовки майбутніх конкурентоспроможних інженерів на прикладі психолого-педагогічних та управлінських дисциплін(Класичний приватний університет, 2013) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Гура, Тетяна ВіталіївнаСтаттю присвячено проблемі підготовки майбутніх інженерів до професійної діяльності. У центрі уваги перебувають питання визначення моделі професійно значущих якостей конкурентоспроможних інженерів на сучасному ринку праці. Визначено зміст і сутність етапів соціально-педагогічного проектування моделі професійно значущих якостей майбутніх інженерів на прикладі інтегрованих дисциплін.Документ Формування готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету як одне із завдань Центру сучасних педагогічних технологій(НТУ "ХПІ", 2013) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено одному із завдань Центру сучасних педагогічних технологій НТУ "ХПІ". Розкрито особливості формування готовності до педагогічної діяльності у аспірантів технічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічної дисципліни "Основи педагогіки вищої школи".