Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Публікація Застосування методів і інструментів маркетингу для розвитку внутрішнього туризму в умовах пандемії COVID-19(Одеський національний політехнічний університет, 2021) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаПоказано, що згортання надходжень від міжнародного туризму в умовах пандемії COVID-19 може бути компенсовано розвитком внутрішнього туризму. Розвиток внутрішнього туризму також дозволить підготуватися до відновлення ринку міжнародних туристичних послуг після спаду пандемії. Уточнено основні складові туристичного потенціалу регіонів України з погляду їх придатності для розвитку внутрішнього і міжнародного туризму. Удосконалено підхід до оцінки доцільності розвитку конкретних видів внутрішнього туризму в регіонах країни, виходячи з їх туристичного потенціалу, стану туристичної інфраструктури, наявних ринкових можливостей і загроз з урахуванням впливу пандемії COVID-19. Уточнена структура туристичного іміджу регіону. Окреслено коло комунікаційних інструментів формування туристичного іміджу і бренду регіону. Отримані результати у комплексі формують підхід до розроблення на засадах маркетингу туристичного іміджу та бренду регіону для розвитку внутрішнього туризму в період пандемії COVID-19, а в подальшій перспективі після завершення карантинних обмежень - для виходу на міжнародний ринок туристичних послуг.