Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Публікація Застосування інноваційних Інтернет-технологій для підвищення конкурентоспроможності ВНЗ(Національний університет "Львівська політехніка", 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаПублікація Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг(Сумський державний університет, 2012) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаВикладено результати аналізу комунікативної ефективності WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг на прикладі WEB-системи кафедри маркетингу і УІД факультету економіки і менеджменту Сумського державного університету. Отримані результати можуть бути покладені в основу розроблення плану дій щодо підвищення комунікативної ефективності аналізованої WEB-системи, а їх узагальнення дасть змогу цілеспрямовано та ефективно управляти просуванням в Інтернет-просторі ВНЗ та їх підрозділів з метою посилення ринкових позицій.Документ Як вдало продати навчальні послуги?(Сумський державний університет, 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Феденко, Наталія ОлексіївнаДокумент Фактори, що впливають на вибір абітурієнтами ВНЗ та спеціальностей(Сумський державний університет, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Старків, І. Л.; Неділько, М. В.; Конопелько, Г. М.Публікація Управління знаннями в системі інноваційного розвитку сучасного університету(Львівська політехніка, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаДокумент Нові форми підготовки кваліфікаційних робіт магістра та бакалавра: польський досвід(2017) Ілляшенко, Сергій МиколайовичДокумент Роль інструментів маркетингу у формуванні попиту на нову спеціальність(Сумський державний університет, 2010) Ілляшенко, Сергій МиколайовичДокумент Розвиток системи освіти як напрям сталого інноваційного зростання(ТОВ "ДД "Папірус", 2013) Ілляшенко, Сергій МиколайовичДокумент Особливості підготовки фахівців з маркетингу у СумДУ(ПП "Мошак М. І.", 2012) Ілляшенко, Сергій МиколайовичДокумент Маркетингові інтернет-комунікації на ринку науково-освітніх послуг(ТЕС, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович