Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
34 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій(ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013) Ілляшенко, Сергій МиколайовичУ монографії з застосуванням методів і інструментів маркетингу досліджено проблеми і окреслено перспективи впровадження екологічних інновацій як передумови переходу до сталого розвитку. Висвітлено підходи до мотивування створення і впровадження екологічних інновацій. Розроблено засади механізму впровадження екологічних інновацій.Документ Дослідження впливу природних i культурних пам'ятників на формування патріотичних мотивів споживачів Сумської області(Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Каптілова, Віра Іванівна; Кулініч, Ксенія МикитівнаДосліджено популярність природних і культурних пам'яток Сумської області як об'єктів відвідування під час відпочинку та їх вплив на формування патріотичних мотивів у різних груп жителів області. Отримані результати підтверджують авторську гіпотезу щодо можливості використання патріотичних мотивів у просуванні продукції місцевих товаровиробників на регіональному ринку. Це дозволить трансформувати цінову конкуренцію у нецінову та підвищити за рахунок цього конкурентоспроможності місцевої продукції. Запропоновано рекомендації щодо популяризації продукції місцевих товаровиробників (шляхом використання патріотичних мотивів) серед різних груп споживачів з числа населення Сумської області.Публікація Особливості формування та розвитку еколого-орієнтованої інноваційної культури(Національний університет "Львівська політехніка", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаЗапропоновано авторське визначення поняття "екологічно-орієнтована інноваційна культура", виконано систематизацію основних механізмів її формування та розвитку. Окреслено коло основних проблем формування екологічно-орієнтованої інноваційної культури та запропоновано рекомендації щодо їх розв'язання. Запропоновано підхід до визначення шансів екологічних інновацій на ринковий успіх залежно від стану складових інноваційної культури організації.Документ Концептуальні засади маркетингового прогнозування стратегічних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінок(Національний університет "Львівська політехніка", 2010) Ілляшенко, Сергій МиколайовичВикладено концептуальні засади формування системи методичних інструментів для складання стратегічних маркетингових прогнозів щодо виявлення перспективних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінок, з урахуванням ресурсних і ринкових обмежень.Документ Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингу(Хмельницький національний університет, 2009) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Пересадько, Г. О.Розроблено теоретико-методичний підхід до поетапного ітераційного відбору інноваційних стратегій промислових підприємств, адекватних зовнішнім умовам і їх стратегічному потенціалу, з застосуванням елементів нечіткої логіки, на основі врахування рівнів попиту, рентабельності діяльності, ризику, конкурентоспроможності та адаптаційних можливостей підприємства. Визначено орієнтовний набір факторів впливу зовнішнього і внутрішнього середовища господарювання, які підлягають аналізу і урахуванню. Практична реалізація запропонованого підходу надасть змогу підвищити оперативність та рівень обґрунтованості вибору інноваційних стратегій розвитку підприємств стосовно існуючих ринкових умов і їх наявного стратегічного потенціалу.Документ Інструменти і методи просування та комерціалізації науково-технологічних знань(Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2019) Ілляшенко, Сергій МиколайовичВиконана систематизація інструментів і методів просування і комерціалізації науково-технологічних знань.Публікація Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком(ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Галиця, І. О.; Герасимчук, В. Г.; Жихор, О. Б.; Маслак, Ольга Іванівна; Мельник, Л. Г.; Примак, Т. О.; Прокопенко, О. В.; Решетілова, Т. Б.; Тєлєтов, О. С.; Фролов, С. М.; Яковлєв, Анатолій Іванович; Башук, Т. О.; Бєлявцев, М. І.; Біловодська, О. А.; Божкова, В. В.; Верба, В. А.; Воробйова, Л. Д.; Галиця, О. С.; Герцик, В. А.; Гребешкова, О. М.; Деділова, Т. В.; Джемелінська, Л. В.; Загорна, Т. О.; Зайчук, Т. О.; Звягінцева, О. Б.; Івашова, Н. В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Калюжна, Н. Г.; Карпіщенко, М. Ю.; Квятковська, Л. А.; Ковальчук, С. В.; Коверга, С. В.; Кравець, П. В.; Кринська, Л. І.; Махнуша, С. М.; Мельник, Ю. М.; Нагорний, Євгеній Ігорович; Новошинська, Л. В.; Овєчкіна, О. А.; Олефіренко, О. М.; Павліщук, О. П.; Пересадько, Г. О.; Райко, Діана Валеріївна; Розвод, С. В.; Троян, М. Ю.; Фещенко, О. М.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Школа, В. Ю.; Шевченко, Марина Миколаївна; Гришко, Н. Є.; Євтушенко, Н. О.; Іванова, К. В.; Ільченко, В. М.; Іщенко, С. В.; Ткачова, Надія Петрівна; Янковська, В. А.; Васильєв, В. В.; Васильченко, А. О.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Ніколаєва, В. К.; Пугачова, О. С.; Сагер, Л. Ю.; Яковлева, Г. В.; Крикуненко, Д. О.; Лукаш, С. М.; Радченко, О. В.; Савченко, О. С.У монографії досліджено проблеми і перспективи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку на державному, регіональному рівнях та рівні окремого підприємства. Викладено авторські підходи до розробки методів та інструментів управління інноваційним розвитком підприємств у руслі стратегії інноваційного прориву . Розглянуто інноваційні методи екологічного менеджменту та маркетингу. Для фахівців з інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей ВНЗ.Публікація Інноваційна діяльність і економічна безпека держави(Триторія, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Нагорний, Євгеній ІгоровичДокумент Як вдало продати навчальні послуги?(Сумський державний університет, 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Феденко, Наталія ОлексіївнаДокумент Туристичний імідж регіону: структура, підходи до оцінки та управління(2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Гладенко, Ю. М.