Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Історія кафедри ДВЗ Харківського національного автомобільно-дорожнього університету
    (НТУ "ХПІ", 2011) Абрамчук, Федір Іванович; Тимченко, І. І.
    Відзначені останні перспективні розробкика федридвигунів внутрішнього згоряння Харківського національного автомобільно-дорожньогоуніверситету. Серед них - наукові основи конвертації дизельних та бензинових двигунів у газові; наукові основи створення паливних систем з електронним керуванням для високообертових дизелів; теоретичні основи створення пневматичного двигуна комбінованої силової установки для екологічно чистого автомобіля.
  • Ескіз
    Документ
    Стенд для випробування і дослідження пневмодвигунів
    (НТУ "ХПІ", 2011) Абрамчук, Федір Іванович; Воронков, Олександр Іванович; Харченко, А. І.; Жилін, С. С.; Нікітченко, Ігор Миколайович; Червяк, В. С.
    Розглянуто пристрій стенду для випробування і дослідження пневмодвигуна, створеного на кафедрі ДВЗ ХНАДУ. Розглянуто його можливості і результати випробувань чотирициліндрового V-образного поршневого пневмодвигуна
  • Ескіз
    Документ
    Вибір ступеня стиску і тиску наддуву газового двигуна середньої потужності з іскровим запалюванням
    (НТУ "ХПІ", 2012) Абрамчук, Федір Іванович; Кабанов, Олександр Миколайович; Липинський, Михайло Сергійович
    Виконаний аналіз підходів до моделювання детонації у двигунах з іскровим запалюванням. Виконане дослідження газового двигуна середньої потужності 6ГЧН13/14 з метою вибору оптимальних значень ступеню стиску і ступеню підвищення тиску при наддуванні. Обраний діапазон варіювання цих параметрів для дослідження.