Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості процесу стискання в малорозмірних двотактних двигунах з прямоточною продувкою(НТУ "ХПІ", 2005) Альохін, С. О.; Пелепейченко, В. І.; Перерва, П. Я.; Куніцин, П. Є.; Бородін, Д. Ю.Наведені результати розрахунків моментів кількості руху та максимальної тангенціальної компоненти вектора швидкості свіжого заряду в процесі стискання в циліндрі двотактного дизеля з прямоточною продувкою. Показано, що при одних і тих самих зовнішніх умовах зменшення діаметра циліндра призводить до зменшення інтенсивності вихору в камері згоряння на момент початку впорскування палива.Документ Термостабілізовані керамічні нагрівачі для поліпшення холодного пуску малолітражних дизельних двигунів енергоагрегатів(НТУ "ХПІ", 2008) Альохін, С. О.; Грицюк, Олександр Васильович; Дороженко, О. М.; Кондратенко, В. Г.При розробці підігрівача масла в маслобаці дизельного двигуна енергоагрегата були використані нагрівні елементи, розроблені на основі сегнетоелектричної напівпровідникової (позисторної) кераміки, розроблені Інститутом загальної та неорганічної хімії ім. В.І. Вернадського НАН України у співпраці з Казенним підприємством "Харківське конструкторське бюро з двигунобудування". Проведені всебічні випробування показали ефек-тивність підігрівача масла з такими нагрівними елементами. Застосування такого підігрівача дозволило застосувати для дизеля енергоагрегату ЕА-10М масло в’язкістю 16сСт при температурі навколишнього середовища до мінус 20 С. Табл. 3. Іл. 5. Бібліогр. 4 назв.Документ Перспективна допоміжна силова установка для наземних транспортних засобів(НТУ "ХПІ", 2008) Альохін, С. О.; Попов, Г. К.; Салтовський, В. В.У статті викладені матеріали по застосуванню допоміжних силових установок (ДСУ) на наземних транспортних засобах. Зроблено аналіз і обґрунтування доцільності застосування ДСУ на наземних транспортних засобах різних типів і різного призначення. Приведено технічні характеристики перспективної ДСУ, приведене їхнє порівняння з технічними характеристиками існуючих ДСУ, що поставляються на світовий ринок різними країнами-виготовлювачами. Описано основні етапи розробки й удосконалювання ДСУ для наземних транс-портних засобів. Надано короткий опис конструктивних особливостей перспективної ДСУ та приведене техніко-економічне обґрунтування актуальності її застосування на існуючих і знову розроблювальних транспортних засобах.