Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
19 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні квазівки до виконання дипломного проєкту першого рівня вищої освіти "бакалавр"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дзевочко, Олександр Михайлович; Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Красніков, Ігор Леонідович; Лисаченко, Ігор Григорович; Пугановський, Олег ВалентиновичУ методичних вказівках наведені основні вимоги до дипломного проєкту першого рівня вищої освіти “Бакалавр” зі спеціальності 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології», рекомендації щодо його оформлення та проєктування, а також стислий довідковий матеріал для вибору приладів та засобів автоматизації та розробки схем автоматизації типових технологічних процесів. Призначено для студентів зі спеціальності 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» кафедри Автоматизації технологічних систем та екологічного моніторингу».Документ Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Вступ до спеціальності"(2024) Шутинський, Олексій Григорович; Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Красніков, Ігор Леонідович; Лисаченко, Ігор ГригоровичМета методичних вказівок−допомогти студенту краще зрозуміти історію університету, інституту комп’ютерного моделювання, прикладної фізики та математики (ІКМ), основні відомості щодо кафедри, яку вони обрали для навчання, сучасних технічних засобів автоматизації технологічних процесів, сучасних мікропроцесорних контролерів для управління технологічними процесами та комп’ютерно-інтегрованих систем управління технологічними процесам. Найкращий метод засвоєння теорії (у даному випадку)– самостійні відповіді на тести. Тести дозволять студентам закріпити вивчений теоретичний матеріал. В методичних вказівках наведені тести з основних дат історії розвитку університету в цілому, окремо інституту ІКМ. Важливе місце в тестах займають питання щодо кафедри автоматизації технологічних систем та екологічного моніторингу. Тут питання з історії кафедри, її викладацький склад, технічний стан. В кінці методичних вказівок наведені теми реферату, який студенти повинні підготувати наприкінці семестру.Документ Метрологія та основи вимірювань(Impress, 2023) Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Красніков, Ігор Леонідович; Бабіченко, Юлія Анатоліївна; Лисаченко, Ігор ГригоровичУ посібнику розглядаються основні положення та визначення у сфері метрології. Дається аналіз похибок вимірювання фізичних величин, наводяться точнісна ієрархія засобів вимірювальної техніки, їх класифікація і порядок передачі одиниць вимірювання від еталонів до технічних засобів вимірювання. Наведені основи теорії випадкових похибок та методи обробки результатів вимірювань. Розглянуті загальні положення про державну метрологічну службу. За змістом посібник відповідає типовій програмі з навчальної дисципліни "Метрологія та основи вимірювань" студентів спеціальності 174 "Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка".Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Організація баз даних"(2023) Красніков, Ігор Леонідович; Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Лисаченко, Ігор Григорович; Шутинський, Олексій ГригоровичДокумент Сигналізатор рівня сипких матеріалів(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2020) Дубовець, Олексій Миколайович; Подустов, Михайло Олексійович; Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Дзевочко, Олександр Михайлович; Красніков, Ігор Леонідович; Лисаченко, Ігор ГригоровичСигналізатор рівня сипких матеріалів містить захисний корпус, який виконано у вигляді паралелепіпеда, верхню зону якого зрізано під кутом β=α+(1,5-2,0)° до горизонту, відбійники, що закріплені у середині корпусу на бічних його стінках, і відповідно на верхніх сторонах задньої і передньої стінок, запобіжні карнизи, що закріплені на верхніх сторонах бічних стінок і на поверхні відбійників, вісь, встановлену в підшипниках, закріплених на бічних стінках захисного корпусу, закріплені на осі за допомогою важелів, прапорець і постійний магніт, контрвантаж, геркон, блок сигналізації і відсічення. Прапорець складається із плоского днища, із загнутими бічними і задніми бортами, розташований (за відсутності тиску сипких матеріалів) горизонтально, на передній стінці приймального бункера, утвореного з'єднаними між собою відбійниками та запобіжними карнизами, закріплений вертикальний затвор, висота і ширина якого вибрані так, щоб при горизонтальному положенні прапорця між його бічними бортами, плоским днищем і нижнім краєм вертикального затвора забезпечувалися проміжки, що не перевищують 2,0 мм.Документ Розроблення ППЗ для промислових контролерів VIPA у середовищі WinPLC7(2023) Лисаченко, Ігор Григорович; Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Дзевочко, Альона ІгорівнаМетодичні вказівки розроблені для проведення комп’ютерного практикуму з навчальної дисципліни «Програмне забезпечення промислових контролерів» зі студентами спеціальності 174 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології». Вони вміщують необхідні теоретичні відомості для розроблення прикладного програмного забезпечення (ППЗ) для промислових контролерів VIPA у середовищі WinPLC7 V4/V5/V6.Документ Методичні вказівки до практичних робіт з курсу "Надійність і діагностування систем автоматизації"(2022) Шутинський, Олексій Григорович; Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Красніков, Ігор Леонідович; Лисаченко, Ігор Григорович; Пугановський, Олег ВалентиновичМетодичні вказівки призначені для студентів спеціальності 151 – Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології. Найкращий метод засвоєння теорії – рішення практичних задач. Практичні заняття дозволять студентам закріпити вивчений теоретичний матеріал з теорії надійности, яка має велике практичне значення. Для полегшення рішення задач наведені основні розрахункові формули, а також типові приклади з решеннями. Методичні вказівки мають чотири практичні роботи. Мета методичних вказівок − допомогти студенту вивчити теорію надійності та придбати навички застосування її результатів к рішенню різних прикладних питань. В кінці методичних вказівок наведені тести з основних понять теорії надійності, за допомогою яких студенти мають можливість перевірити свої теоретичні знання.Документ Методичні вказівки до самостійного (дистанційного) засвоєння навчальної дисципліни "Програмне забезпечення промислових контролерів"(2021) Лисаченко, Ігор Григорович; Подустов, Михайло Олексійович; Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Дзевочко, Альона ІгорівнаМетодичні вказівки розроблені як допомога до самостійного (дистанційного) вивчення навчальної дисципліни "Програмне забезпечення промислових контролерів" студентами денної та заочної (дистанційної) форм навчання за спеціальністю 151 – "Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології". В методичних вказівках наведені вимоги стандарту вищої освіти першого рівня підготовки (бакалавра) за вказаною спеціальністю. Вказівки містять необхідні відомості про порядок вивчення навчальної дисципліни, вимоги до знань та вмінь студентів, розподіл навчального часу, форму, види та порядок проведення занять, змістовні модулі, перелік питань та практичних завдань до модулів та іспиту, варіанти індивідуальних завдань та перелік питань для самостійного контролю. Зважаючи на мету видання, методичні вказівки не містять теоретичних відомостей, тобто, вони лише вказують студенту про порядок засвоєння дисципліни. Отже, здобувачу вищої освіти необхідно використовувати додаткові інформаційні матеріали та інші друковані видання, тобто, курс лекцій, методичні вказівки до виконання лабораторних робіт та індивідуального домашнього завдання. Посилання на джерела інформації наведені у списку літератури.Документ Методичні вказівки до самостійного (дистанційного) засвоєння навчальної дисципліни "Програмне забезпечення АСУ та КІСУ" (комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та SCADA-системи)(2021) Лисаченко, Ігор Григорович; Подустов, Михайло Олексійович; Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Дзевочко, Альона ІгорівнаМетодичні вказівки розроблені як допомога до самостійного засвоєння навчальної дисципліни "Програмне забезпечення АСУ та КІСУ" студентами денної та заочної (дистанційної) форм навчання за освітньою програмою 15 – "Автоматизація та приладобудування" та за спеціальністю 151 – "Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології". В методичних вказівках наведені вимоги стандарту вищої освіти другого рівня підготовки (магістра) за вказаною спеціальністю. Вони містять відомості про порядок вивчення дисципліни, вимоги до знань та вмінь студентів, розподіл навчального часу, форми та порядок проведення занять, змістовні модулі, перелік питань та практичних завдань до модулів та іспиту, варіанти індивідуальних завдань та перелік питань для самостійного контролю. Зважаючи на мету видання, методичні вказівки не містять теоретичних відомостей, тобто вони лише вказують студенту про порядок засвоєння дисципліни. Отже, при цьому необхідне використання додаткових матеріалів, тобто курсу лекцій, методичних вказівок до виконання лабораторних робіт та домашнього завдання. Посилання на джерела інформації наведені у списку літератури.Документ Методичні вказівки до самостійного (дистанційного) засвоєння навчальної дисципліни "Розподілені системи управління"(2021) Лисаченко, Ігор Григорович; Подустов, Михайло Олексійович; Бабіченко, Анатолій Костянтинович; Дзевочко, Альона ІгорівнаМетодичні вказівки розроблені як допомога до самостійного засвоєння навчальної дисципліни "Розподілені системи управління" студентами денної та заочної (дистанційної) форм навчання за освітньою програмою 15 – "Автоматизація та приладобудування" та за спеціальністю 151 – "Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології". В методичних вказівках наведені вимоги стандарту вищої освіти другого рівня підготовки (магістра) за вказаною спеціальністю. Вони містять необхідні відомості про порядок вивчення навчальної дисципліни, вимоги до знань та вмінь студентів, розподіл навчального часу, форму, види та порядок проведення занять, змістовні модулі, перелік питань та практичних завдань до модулів та іспиту, варіанти індивідуальних завдань та перелік питань для самостійного контролю. Зважаючи на мету видання, методичні вказівки не містять теоретичних відомостей, тобто, вони лише вказують студенту про порядок засвоєння дисципліни. Отже, здобувачу вищої освіти необхідно використовувати додаткові інформаційні матеріали та інші друковані видання, тобто, курс лекцій, методичні вказівки до виконання лабораторних робіт та індивідуального домашнього завдання. Посилання на джерела інформації наведені у списку літератури.