Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з розвитку комунікативних навичок спілкування англійською мовою для студентів першого курсу усіх спеціальностей
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Беркутова, Тетяна Іванівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія Владиславівна
    Методичні вказівки з розвитку комунікативних навичок спілкування англійською мовою для студентів першого курсу усіх спеціальностей. Зміст матеріалу методичних вказівок передбачає наявність у студентів базових знань англійської мови та володіння загальною лексикою. Головна мета методичних вказівок- забезпечити формування навичок різних видів говоріння та аудіювання, а також опанування лексикою, знання якої, передбачено програмою курсу. Методичні вказівки містять аутентичні тексти, діалоги різноманітної тематики, аудіо, та велику кількість завдання до них. Завдання на заповнення пропусків, завдання на визначення правильності/неправильності твердження, завдання на відповідність, завдання з вибором правильної відповіді, завдання з розгорнутою відповіддю, що потребують від студентів індивідуального підходу, висловлювання своїх думок і таким чином включають їх у комунікативний процес. Методичні вказівки відповідають програмі вивчення іноземної мови у технічному ВНЗ і вимогам необхідного кваліфікаційного рівня.
  • Ескіз
    Документ
    Multilingualism and fluent switching between languages
    (CPN Publishing Group, 2024) Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія Владиславівна; Беркутова, Тетяна Іванівна
    The prevalence and cognitive mechanisms of multilingualism are explored, emphasizing the cognitive advantages and cultural competence associated with bilingualism and multilingualism. The role of stereotypes and associations in language switching is discussed, highlighting how sociocultural factors influence language choice. Techniques for achieving language proficiency and switching between languages are also provided, emphasizing the combination of art and science necessary for rapid adaptation to diverse linguistic environments.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для студентів другого курсу ЕЕЕ інституту, за фахом Мікро- та наноелектроніка
    (2023) Беркутова, Тетяна Іванівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія Владиславівна
    Зміст матеріалу методичних вказівок передбачає наявність у студентів базових знань англійської мови та володіння загальною лексикою. Головна мета методичних вказівок-забезпечити формування навичок різних видів читання та аудіювання, а також опанування термінологією за фахом. Методичні вказівки містять тексти професійно спрямованої тематики, аудіо, і різноманітні завдання до них, що потребують від студентів індивідуальної відповіді, висловлювання своїх думок, включають їх у комунікативний процесс. Також методичні вказівки містять додаткові тексти, які студенти можуть опрацьовувати самостійно. Методичні вказівки відповідають програмі вивчення іноземної мови у технічному ВНЗ і вимогам необхідного кваліфікаційного рівня.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції розвитку самостійної роботи студентів в університетах Великобританії
    (2020) Танько, Євгенія Владиславівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Беркутова, Тетяна Іванівна
  • Ескіз
    Документ
    Використання філософії бенчмаркінгу для управління якістю навчального процесу
    (Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2006) Гончаренко, Тетяна Євгенівна; Беркутова, Тетяна Іванівна
    У статті розглянуто проблему використання філософії бенчмаркінгу з метою управління якістю навчального процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Англійська мова
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2007) Беркутова, Тетяна Іванівна; Гончаренко, Тетяна Євгенівна
    Даний навчально-методичний посібник орієнтований на розвиток і вдосконалення навичок англійського професійного мовлення спеціалістів з комп'ютерних наук та економіки. Матеріал посібника відповідає діючій вузівській програмі.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з англійської мови для студентів-бакалаврів, які вступають до магістратури та отримують освіту англійською мовою
    (Мадрид, 2019) Вракіна, Вікторія Вікторівна; Беркутова, Тетяна Іванівна; Танько, Євгенія Владиславівна
    Мета методичних вказівок – розвинути у студентів навички виконання тестових завдань з англійської мови з таких аспектів, як аудіювання, читання, лексика, граматика, використання англійської мови в усній та письмовій формі, та допомогти їм підготуватися до складання іспиту. Методичні вказівки призначені для підготовки до тестування студентів-бакалаврів, які збираються вступати до магістратури та отримують освіту англійською мовою. Вони відповідають вимогам, що висуваються програмою мовної підготовки бакалаврів для складання іспитів з англійської мови у тестовій формі з таких аспектів, як аудіювання, читання, лексика, граматика, використання англійської мови в усній та письмовій формі.
  • Ескіз
    Документ
    Тести для перевірки вихідного рівня знань з англійської мови
    (НТУ "ХПІ", 2007) Беркутова, Тетяна Іванівна; Гончаренко, Тетяна Євгенівна; Лоповок, Єлізавета Григорівна
    Дані тести орієнтовані на перевірку лексико-граматичних знань з англійської мови студентів І курсу всіх спеціальностей. Мета тестів – оцінити рівень знань студентів та сформувати відповідні групи за результатами виконання тестів. Робота складається з тестів, які підібрано згідно зі змістом навчальної програми середньої школи. Призначено для студентів I курсу всіх спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Тестування як засіб самоконтролю в самостійній роботі
    (Академія внутрішніх військ МВС України, 2011) Колеснікова, Галина Іванівна; Беркутова, Тетяна Іванівна; Тичина, Ніна Володимирівна
    В статті розглядається один з найбільш ефективних засобів створення зворотного зв’язку між студентом і викладачем. Визначається особлива актуальність тестової методики контролю в кредитно-модульній системі організації навчального процесу. Обгрунтовується важливість використання комп’ютерів при тестуванні для забезпечення ефективності контролю та реалізації принципу адаптивного тестування