Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
25 результатів
Результати пошуку
Документ Формування фізичної культури студентів технічних університетів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Блошенко, Олена ІванівнаДокумент Розвиток психологічної стійкості у дітей та підлітків за допомогою фізичних вправ та ігор(Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2024) Церетелі, Вікторія Олександрівна; Ширяєва, Світлана Вікторівна; Кучеренко, Григорій Григорович; Блошенко, Олена Іванівна; Капустіна, Т. В.У статті наведено дослідження впливу фізичних вправ та командних спортивних ігор на розвиток психологічної стійкості у дітей віком 9-11 років та підлітків віком 12-14 років. Для проведення дослідження було відібрано дві групи дітей: перша включала 50 дітей віком 9-11 років, друга – 50 підлітків віком 12-14 років. Дослідження проводилося у чотири етапи: базове оцінювання, інтервенція, підсумкове оцінювання та аналіз результатів. Методи оцінювання включали стандартизовані анкети, інтерв’ю з дітьми та спостереження. Інтервенція тривала 8 тижнів і включала щоденні заняття фізичними вправами тривалістю 30 хвилин та двічі на тиждень тренування і змагання з командних спортивних ігор. По завершенні інтервенції було проведено підсумкове оцінювання для визначення змін у рівнях психологічної стійкості. Аналіз результатів підтвердив, що фізичні вправи та командні спортивні ігри сприяють значному покращенню психологічної стійкості у дітей та підлітків. Зокрема, діти стали більш емоційно стабільними, впевненішими у собі, розвили свої соціальні навички та підвищили здатність до адаптації.Документ Добова періодичність вегетативних функцій у плавців з урахуванням фаз багатоденних біоритмів(Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2022) Баламутова, Наталія Михайлівна; Блошенко, Олена Іванівна; Бабаджанян, Вікторія Володимирівна; Курій, Олена Володимирівна; Шейко, Лілія ВікторівнаУ цій роботі вивчена добова періодичність показників серцево-судинної та дихальної систем у плавців залежно від фаз фізичного багатоденного біоритму на початку змагального етапу підготовки. В умовах спортивного збору 5 дівчат і 11 юнаків у віці 15-17 років кандидатів у майстри і майстрів спорту з плавання, взяли участь у дослідженні. Оцінка функціонального стану кожного спортсмена проведена на початку і наприкінці збору. Стан здоров’я, сон, оцінка самопочуття і тому подібне про плавців врахована при аналізі матеріалу. По рівню функціональної підготовленості випробовувані були розділені на 3 групи: з хорошим функціональним станом, з його погіршенням в результаті гострого респіраторного захворювання або перевтоми, і із задовільним станом. Виявлена наявність двох піків величин показників вегетативних функцій, які спостерігаються після першого та третього тренувань. У разі обміну спокою показники вегетативних функцій найповніше відбивають стан спортсмена в день обстеження.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з освітнього компоненту "Плавання з методикою викладання"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Блошенко, Олена ІванівнаОсвітньо-професійною програмою за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт» (бакалавр) на 1-му курсі для скороченої форми навчання та для 2-го курсу навчання передбачено виконання індивідуального завдання (реферату) з освітнього компоненту «Плавання з методикою викладання». Виконання індивідуального завдання (реферату) підводить підсумок вивчення студентами як окремої теми, так і дисципліни з освітнього компоненту «Плавання з методикою викладання», розвиває навички самостійної роботи. Реферат – це індивідуальна самостійна дослідницька робота, яка сприяє поглибленню і розширенню теоретичних знань з окремих тем дисципліни, яка представляє собою теоретичний аналіз і узагальнення теоретичних положень з навчально-методичної та наукової літератури, виклад наявних в науковій літературі концепцій по заданій проблемній тематиці. Реферат є завершеною за певною структурою працею, де автору необхідно показати вміння у логічній послідовності викладати зміст вирішуваної проблеми.Документ Дистанційні заняття з фізичного виховання у ЗВО у порівнянні з традиційною формою навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Родигіна, Віта Петрівна; Блошенко, Олена ІванівнаУ статті розглянута оцінка можливостей дистанційної форми практичного навчання з фізичного виховання для підтримки рівня фізичного та психічного здоров’я студентів в умовах воєнного стану та результати впровадження у навчальний процес очних занять з фізичного виховання (за бажанням та можливостями студентів відвідувати заняття з плавання в басейні) з огляду на доступність спортивного інвентарю, групових форм спілкування та безпосереднього контакту з викладачем. Для вирішення поставлених завдань були використані методи педагогічного спостереження, опитування, аналіз літератури та узагальнення інформації, логічні та математико-статистичні методи наукового дослідження.Документ Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання"(2023) Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Глядя, Сергій Олександрович; Блошенко, Олена ІванівнаМета навчальної дисципліни «Фізичне виховання» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами зі спеціалізацій з видів спорту, з видів рухової активності; формування вміння застосовувати набуті цінності в життєдіяльності майбутніх фахівців; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця.Документ Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання". Спеціалізація з виду спорту "Плавання"(2023) Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Блошенко, Олена Іванівна; Ширяєва, Світлана Вікторівна; Родигіна, Віта Петрівна; Кучеренко, Григорій Григорович; Бабаджанян, Вікторія Володимирівна; Курій, Олена ВолодимирівнаМета викладання навчальної дисципліни «Фізичне виховання». Спеціалізація з виду спорту «Плавання» передбачає виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками, засобами зі спеціалізацій з виду спорту «Плавання», збереження і зміцнення здоров’я, послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яке відповідає першому (бакалаврському) рівню вищої освіти, застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців.Документ Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання"(2022) Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Глядя, Сергій Олександрович; Блошенко, Олена ІванівнаМета навчальної дисципліни «Фізичне виховання» передбачає виховання студентів, потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками засобами зі спеціалізацій з видів спорту, з видів рухової активності, застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців, збереження і зміцнення здоров’я. Послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яка відповідає Першому (бакалаврському) рівню.Документ Стиль плавання брас(2023) Блошенко, Олена Іванівна; Бабаджанян, Вікторія Володимирівна; Курій, Олена Володимирівна; Родигіна, Віта Петрівна; Ширяєва, Світлана ВікторівнаМетодичні вказівки підготовлено для студентів денної форми навчання усіх спеціальностей НТУ «ХПІ». Методичні вказівки містять інформацію про техніку стилем плавання брас, історію розвитку цього стилю, а також методичний комплекс навчання стилю плавання брас. При підготовці методичних вказівок використані навчально-методичні видання з плавання. Дані методичні вказівки призначені для самостійного вивчення теоретичної частини студентами неспортивних спеціальностей технічних закладів вищої освіти (ЗВО) 1-3 курсів, що займаються плаванням, для вивчення техніки стилем плавання брас та виконання практичної роботи. Надано структуру практичної роботи, критерії оцінки практичної роботи, зразок титульного аркушу, питання для самоконтролю.Документ Формування лідерських якостей студентів засобами плавання(2020) Блошенко, Олена Іванівна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »