Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Робочий процес гідравлічної гальмівної системи літака в режимі гальмування
    (НТУ "ХПІ", 2012) Андренко, Павло Миколайович; Клітной, Володимир Вікторович; Блошенко, Р. Ю.
    Наведено гідравлічну та функціональну схему гідравлічної гальмівної системи літака в режимі гальмування. Описано робочі процеси в окремих її елементах, що комплексно враховують нестаціонарність гідродинамічних процесів, змінність в часі коефіцієнта витрат.
  • Ескіз
    Документ
    Робочий процес редукційного клапана гальмівної системи літака
    (НТУ "ХПІ", 2012) Андренко, Павло Миколайович; Свинаренко, М. С.; Блошенко, Р. Ю.
    Описано робочі процеси в редукційному клапані гальмівної системи літака. Наведена його розрахункова схема та математична модель робочого процесу, що комплексно враховує нестаціонарність гідродинамічних процесів, параметри робочої рідини та коефіцієнт витрат, що змінюються
  • Ескіз
    Документ
    Розрахункові дослідження робочого процесу в гідравлічній гальмівній системі літака у режимі гальмування
    (НТУ "ХПІ", 2013) Андренко, Павло Миколайович; Блошенко, Р. Ю.
    На основі загальних рівнянь механіки та гідромеханіки запропоновано узагальнену математичну модель робочого процесу гідравлічної системи. Сформульовані припущення, що прийняті при її розробці. Наведено опис роботи та результати розрахункових досліджень робочого процесу гальмівної системи літака у режимі гальмування. Встановлено раціональний закон переміщення запірно-регулюючого елемента клапана