Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 44
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Гендерні особливості професійних якостей у працівників медичної сфери
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Попова, К. В.; Богдан, Жанна Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Основні психологічні аспекти розвитку лідерського потенціалу у студентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Несен, А. А.; Богдан, Жанна Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Ресурси резільєнтності майбутніх психологів, що займаються волонтерською діяльністю під час воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія Євгенівна; Богдан, Жанна Борисівна
    Стаття присвячена дослідженню ресурсів резільєнтності майбутніх психологів, що займаються волонтерською діяльністю в сфері надання психологічної допомоги постраждалим від військової агресії. Дослідження сфокусоване на вивченні рівня резільєнтності та копінг механізмів, які забезпечують здатність майбутніх психологів до адаптації в умовах постійного емоційного стресу. В дослідженні взяли участь 50 майбутніх психологів у віці 18-22 роки як респонденти, що були поділені на дві групи залежно від наявності чи відсутності волонтерського досвіду під час воєнного стану. Було виявлено, що майбутні психологи, які займаються волонтерською діяльністю в основному спираються на когнітивні та поведінкові копінги і недостатньо використовують емоційні, що може вказувати на їхню неготовність працювати з власними емоціями.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій, методичні вказівки та контрольні завдання з дисципліни "Педагогічна психологія"
    (2022) Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна
    Курс «Педагогічна психологія» розраховано на 3 кредити / 90 годин, з яких 48 аудиторних годин (32 години – лекційний курс, 16 годин – практичні заняття) та 42 годин відводиться на самостійну роботу. В процесі вивчення дисципліни «Педагогічна психологія» передбачено два модульних контролю та наприкінці диференційований залік.
  • Ескіз
    Документ
    Інтерактивний навчально-методичний посібник з дисципліни "Організаційна психологія"
    (2022) Богдан, Жанна Борисівна
    Інтерактивний навчально-методичний посібник з дисципліни «Організаційна психологія» відображає сучасний стан психологічних досліджень проблематики особистості в організаційному просторі, містить: анотацію, конспект лекцій, інтерактивні презентації та фільмографії, тестові питання для контролю знань, перелік тем та методичні вказівки до написання розрахункового завдання (курсової роботи), інформаційні ресурси та рекомендовану літературу. Призначено для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія.
  • Ескіз
    Документ
    Лідерський потенціал особистості в процесі формування професійних якостей
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Юдіна, В. Я.; Богдан, Жанна Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Формування лідерського потенціалу у студентів за працями В. О. Сухомлинського
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Михайлова, Н. В.; Богдан, Жанна Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Вплив сучасної пандемічної ситуації на психологічне самовідчуття особистості
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Чабанна, Є. С.; Богдан, Жанна Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативні властивості студентів-психологів, схильних до лідерства
    (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія Євгенівна; Богдан, Жанна Борисівна; Чебакова, Юлія Григорівна
    Дослідження присвячене темі комунікативних властивостей студентів-психологів, що схильні до лідерства. Тема дослідження зумовлена популярністю спеціальності "Психологія", що зростає, і необхідністю вдосконалення освітніх програм не тільки в напрямі забезпечення ключових фахових компетентностей, а й у напрямі розвитку soft skills, до яких відносяться лідерство та комунікативні здібності. Акцент робиться на необхідності визначення особливостей комунікативних особливостей майбутніх психологів схильних до лідерства з метою подальшої розробки індивідуалізованих програм розвитку лідерства студентів цього професійного напрямку.