Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Актуальні проблеми формування педагогічної культури викладача вищої школи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Богдан, Жанна Борисівна; Середа, Наталія ВікторівнаДокумент Мотиваційні предиктори спрямованості особистості(Рівненський державний гуманітарний університет, 2017) Богдан, Жанна Борисівна; Підбуцька, Ніна ВікторівнаСтаття присвячена аналізу особливостей реалізації у професійній діяльності. Розглядається феноменологія поняття "діяльність", "професійна діяльність". Досліджуються особливості прояву професійної мотивації, рівнів розвитку її видів шляхом порівняння респондентів різних видів провідної діяльності. Визначаються мотиваційні предиктори таких видів спрямованості особистості, як професійна, емоційна, інтерактивна. Головними предикторами загальної спрямованості встановлено: загальної спрямованості – внутрішня мотивація, емоційної спрямованості – зовнішня позитивна та негативна мотивація. Узагальнено місце мотиваційних установок у спрямованості особистості.Документ Психологічні особливості професійного вигоряння викладачів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів(Українська інженерно-педагогічна академія, 2012) Богдан, Жанна БорисівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.03 – психологія праці; інженерна психологія. – Українська інженерно-педагогічна академія. – Харків, 2012. Дисертаційне дослідження присвячено теоретичному та емпіричному вивченню проблеми професійного вигоряння викладачів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Професійне вигоряння – це інтеграційний процес, що є специфічною реакцією особистості на дію системи різних факторів професійного оточення з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей людини в організації власної професійної діяльності. Було встановлено, що вигоряння викладачів технічних спеціальностей відбувається переважно через посилення деперсоналізації, заощаджування емоцій та особистісне віддалення. Виділено психологічні особистісні риси, притаманні викладачам технічних спеціальностей ВНЗ з високим рівнем професійного вигоряння, такі як незалежність у соціальній поведінці, консерватизм, обережність та розсудливість у спілкуванні, емоційна стриманість, індивідуальний стиль професійної діяльності, прагматичність, орієнтація на об’єктивну реальність, деяка незадоволеність собою і невпевненість у своїх силах. Розроблено комплекс рекомендацій, які сприяють запобіганню виникнення синдрому професійного вигоряння викладачів технічних спеціальностей ВНЗ.Документ Особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів(НТУ "ХПІ", 2011) Бутенко (Солодовник), Тетяна Олександрівна; Богдан, Жанна БорисівнаУ цій статті розглядаються особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів, акцентується увага на необхідності глибокого вивчення циклу гуманітарних дисциплін. Це пов’язано з тим, що сучасні умови розвитку професійної діяльності висувають підвищені вимоги до молодого фахівця, тому він повинен бути не тільки висококваліфікованим фахівцем у своїй галузі, але й володіти певним набором психолого-педагогічних знаньДокумент Провідні фактори появи феномену «професійне вигоряння»(НТУ "ХПІ", 2010) Богдан, Жанна БорисівнаЦя стаття присвячена виявленню провідних факторів, які призводять до появи феномену «професійне вигоряння». Таким чином, вигоряння обумовлюється комплексним впливом факторів середовища професійної діяльності й являє неспецифічну форму реакції на стресорні умови виробничого середовища