Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Системний підхід щодо планування фінансових результатів діяльності підприємства(2021) П'ятак, Тетяна Вікторівна; Борзенко, Володимир ІвановичДокумент Оптимізація управління грошовими потоками для підвищення фінансової стійкості підприємства(Publishing Housе "Education and Scienst", 2018) П'ятак, Тетяна Вікторівна; Борзенко, Володимир Іванович; Кулініч, А. Ю.Документ Антикризове управління фінансово-господарською діяльністю підприємства(ТОВ "ПромАрт", 2020) П'ятак, Тетяна Вікторівна; Борзенко, Володимир ІвановичУ тезах розглядається модель організації поетапного управління фінансово-господарською діяльністю підприємства на основі факторного аналізу та прогнозуванні зміни економічних показників підприємства на коротких часових інтервалах. Обґрунтована можливість оптимізації менеджерами результатів господарської діяльності підприємства в залежності від впливу зовнішнього середовища в умовах розвитку кризових процесів в економіці.Документ Стратегія управління дебіторською заборгованістю підприємства на основі Agile аналізу(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) П'ятак, Тетяна Вікторівна; Борзенко, Володимир ІвановичДокумент Шляхи підвищення ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) П'ятак, Тетяна Вікторівна; Борзенко, Володимир ІвановичДокумент Вплив грошових потоків на фінансову стійкість підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) П'ятак, Тетяна Вікторівна; Борзенко, Володимир Іванович; Кулініч, А. Ю.Документ Оптимізація оборотного капіталу підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) П'ятак, Тетяна Вікторівна; Борзенко, Володимир Іванович; Троян, А. В.Публікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Стратегічний менеджмент та маркетинг"(2020) Ткачова, Надія Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Борзенко, Володимир Іванович; Верютіна, Вікторія ЮріївнаСтратегічний менеджмент і маркетинг дає змогу розробити ефективну лінію поведінки фірми на ринку. Дисципліна "Стратегічний менеджмент і маркетинг" забезпечує одержання знань в області теорії і практики стратегічного маркетингу, що розглядається у взаємозв’язку із загальною стратегією розвитку підприємства. Мета дисципліни "Стратегічний менеджмент і маркетинг" – засвоєння теоретичних знань щодо маркетингових стратегій і формування практичних навичок управління стратегічною маркетинговою діяльністю підприємства. Викладено основні рекомендації щодо вивчення курсу та набуття певних навичок виконання економічних розрахунків. В розрізі кожної теми подаються методичні вказівки щодо вивчення теоретичного матеріалу, плани семінарських занять, література. З метою формування у студентів навичок виконання економічних розрахунків, проведення аналітичної і дослідницької роботи наведені практичні задачі. Методична розробка спрямована на формування у студентів здатності самостійно мислити, на поглиблене опанування навчального матеріалу і засвоєння теоретичних знань, набуття практичних навичок виконання економічних розрахунків. Вона надає студентам можливість заздалегідь готувати тези своїх виступів на семінарських заняттях, виконувати завдання з проведення розрахунків, розв’язувати проблемні ситуації згідно з поданими до них рекомендаціями. При розробці методичних рекомендацій використано методичні розробки Херсонського технічного університету, зокрема розробки Мєшкової-Кравченко Н. В. Досвід викладання дисципліни "Стратегічний менеджмент і маркетинг" дозволяє на новому методичному рівні проводити навчання та суттєво підвищити рівень знань, який отримують студенти при вивченні цієї дисципліни.Документ Сучасні тенденції в цифровому менеджменту та маркетингу(Луцький національний технічний університет, 2020) Верютіна, Вікторія Юріївна; Борзенко, Володимир Іванович; Перерва, Петро Григорович