Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Исследование энергетических процессов в электромагнитном исполнительном устройстве в силовой энергетической установке
    (ФОП Мезіна В., 2017) Борисенко, Анатолий Николаевич; Кубрик, Борис Иванович; Лавриненко, Ольга Валериевна
  • Ескіз
    Документ
    Современные системы и средства контроля технического состояния дизельных двигателей
    (НТУ "ХПИ", 2008) Борисенко, Анатолий Николаевич; Обод, П. С.; Лавриненко, Ольга Валериевна
    У статті проаналізовані та систематизовані сучасні види та методи діагностики дизельних двигунів. Також проведений аналіз систем діагностування дизелів вітчизняних і закордонних фірм.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимизация тактовой частоты измерителя фаз газораспределения ДВС по минимуму среднеквадратической ошибки
    (НТУ "ХПИ", 2016) Борисенко, Анатолий Николаевич; Лавриненко, Ольга Валериевна; Литвиненко, Светлана Анатольевна; Богаевский, Александр Борисович
    Розглянуті питання вибору оптимальної тактової частоти для забезпечення заданої точності вимірювання. При ційчастоті досягається мінімальна середньоквадратична похибка цифрового інтегруючого фазометра, що призначений для визначення фаз газорозподілу двотактних та чотиритактних двигунів внутрішнього згорання в режимі, що встановився та в перехідному режимі їх роботи. В першому випадку тактова частота постійна та обирається в залежності від об’єму пам’яті лічильника або регістратора та швидкісного режиму роботи двигуна. В другому випадку тактова частота також залежить від згаданого об’єму, але пропорційна частоті обертання колінчастого валу двигуна.
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование и построение стенда для испытаний ДВС с повышенными динамическими характеристиками
    (НТУ "ХПИ", 2013) Борисенко, Анатолий Николаевич; Богаевский, Александр Борисович; Кубрик, Борис Иванович; Сосина, Елена Владимировна
    В статье приводятся блок-схема, динамические характеристики и аналитические выражения, которые описывают работу стенда для испытания двигателя внутреннего сгорания, который имеет повышенное быстродействие благодаря наличию в нем интегратора и сумматора.